În culisele Mobilissimo.ro: making of pentru recenzii video (Editorial)

Autor:  | Publicat în:  Editorial 1.233 ori
<b>În culisele Mobilissimo.ro: making of pentru recenzii video (Editorial)</b>Am remarcat că apreciați mult clipurile noastre video și de aceea m-am gândit să scriu un articol despre procesul din spatele clipurilor și review-urilor pe care le realizez. Nu vă așteptați la un video "behind the scenes", ci la poveștile din...

Am remarcat că apreciați mult clipurile noastre video și de aceea m-am gândit să scriu un articol despre procesul din spatele clipurilor și review-urilor pe care le realizez. Nu vă așteptați la un video "behind the scenes", ci la poveștile din spatele câtorva clipuri care au și amintiri asociate. Probabil vă întrebați unde realizăm fotografiile și clipurile de testare a camerelor, ce probleme am întâmpinat și ce locuri inedite au generat aceste galerii foto.
​

Hai să începem să depănăm amintiri!

Galaxy Tab 2 10.1

Atunci când am testat camera lui Samsung Galaxy Tab 2 10.1 a fost o zi tare ocupată. Cu o seară înainte mă jucasem prea mult Mass Effect Infiltrator pe tableta, cam până la 2-3 seara, pentru că a doua zi să fac următoarele capturi video. Ele sunt realizate în parcul Herăstrău și teatrul live pe care îl vedeți era cu ocazia Zilelor Bucureștiului. în aceeași zi am realizat și câteva fotografii tot cu tableta la un târg de carte, Gaudeamus parcă, la Romexpo. Iată deci ce se ascunde în spatele acestor clipuri.

Pentru cei care se întreabă, la târgul de carte am găsit cărți noi de Chuck Palahniuk, scriitorul meu preferat.

Review Asphalt 7

Un review realizat în condiții dificile, dacă pot spune așa. Urmăriți tonul vocii, lipsa de coordonare. Motivul? Toxinfectie alimentară și puțină febră! Feriți-vă de sandwichurile de la Belforno!

Nokia Lumia 900

De departe cea mai călduroasă zi a anului 2012 m-a prins într-o plimbare în Centrul Vechi și pe la Muzeul de Istorie, unde am văzut pentru prima oară subiectul meme-urilor de pe web, statuia lui Traian. O vedeți și voi în clipul de mai jos. Erau cam 38 de grade afară! Apoi am fost la Beer O'Clock, berăria mea preferată din Valea regilor.

HTC One S

în luna mai a anului trecut am fost la concertul Apocalyptica de la Arenele Romane. Pe un frig infernal, deși era aproape vara am folosit HTC One S pentru filmare la concert. Aveam așteptări mai mari de la camera sa, ce-i drept. Fun fact: concertul a fost difuzat pe TVR 2 în perioada Crăciunului anul trecut. Fun Fact 2: lângă mine se află acel rocker cu creasta de la Master Chef. A se observa cei 3 cocalari din față, care tot apar în cadru :)

Samsung Ativ S

Deși era noiembrie, era o zi caldă și am folosit prototipul telefonului Windows Phone 8 Samsung Ativ S pentru a face poze în București, la Universitate și Unirea. La Unirea un jandarm nervos m-a pus să șterg din pozele făcute "obiectivului militar" Magazinul Unirea. Asta e... Cam în aceeași zi am aflat că s-a închis shaormeria Jerusalem Shaworma. Zi tristă, deoarece era cea mai bună din București :(

Samsung Galaxy Note II

Cel mai lung review din viața mea, cred că am băut 4 pahare de apă în cadrul filmării. Obositor, ostenitor și istovitor... dar doar pentru voi. Mostrele video de mai jos sunt realizate într-o zi foarte friguroasă, foarte înnorata și cu mult vânt. Pozele sunt ușor "degerate", ca și mâinile fotografului.

LG Optimus 4X HD

Inițial am vrut să filmez cu LG Optimus 4X HD ceva inedit, adică un cort cu dinozauri mecanici din curtea hypermarket-ului Real Theodor Pallady. Problema era că intrarea era 25 de lei în cort și nu aveai voie să filmezi. Iar pe drumul cu taxiul către Real m-am lovit cu capul ușor de parbriz după o frana puternică. îți cam taie cheful de orice... Apropo, unboxingul de mai jos e filmat după lovitura la cap.

Huawei Ascend P1

Cu telefonul am filmat la concertul Placebo din august, de la stadionul de rugby de la Agronomie. Totuși, filmarea a ieșit jenant iar prea puțină memorie internă a telefonului nu a mai avut loc de filmări după 2-3 melodii. Uitasem cardul microSD. Astfel, nu ați mai primit mostra video de la concert, deoarece se auzea oribil. Bonus: mers pe jos de la stadion până la ștefan cel Mare, în lipsa de taxiuri.

Nokia 808 PureView

Pe o căldură de 32 de grade am fost la Brașov unde am prins festivalul Ursus și un drum cu telecabină până pe Tampa. Ambele filmate cu Pureview și rezultatele au fost fantastice, mai ales la capitolul zoom de pe Tampa, iar filmarea nocturnă a formației Vama Veche (sau cum s-o numi acum) a ieșit bine. Fun Fact: în telecabina se aflau niște oameni cu uniforme albastre care căutau mistere și indicii într-un soi de joc/teambuilding cu comori ascunse.

Samsung Galaxy S III

Mostrele foto și video realizate cu Galaxy S III sunt făcute la Muzeul Antipa, unde nu ai voie să filmezi/să faci poze de altfel. Shh, nu spuneți nimănui! Din păcate nu au ieșit prea bine filmările indoors, dar măcar capturile au fost urmate de o incursiune la film, Prometheus, care mi-a plăcut.

HTC One X

Testul e făcut chiar cu o zi înainte de Paște, atunci când plouă mult, plouă des și toate puburile și restaurantele erau închise. în captura video vedeți Foișorul, iar după captura am găsit un singur loc deschis în toată zona, restaurantul indian Karishma, pe care vi-l recomand.

Sony Xperia S

Telefonul a dezamăgit la capitolul cameră, ca și Salonul Auto București din aprilie. Mașinile erau vechi, fetele erau... expirate, iar Xperia S avea probleme cu focalizarea. Am făcut câteva fotografii și în drumul din Piața Constituției către Unirea. Cu puțin timp înainte să testez eram sigur că voi cumpăra un Xperia S, dar după ce l-am testat m-am răzgândit. Butoanele capacitive invizibile nu răspund bine la comenzi. Partea bună a zilei? Am găsit un loc cochet la Iancului: casa Elena Lupescu, Hanul Berarilor.

LG Optimus 3D MAX

Video realizat în Cișmigiu, începea să vină căldură. Cam atât de zis aici... nici o amintire specială.

Cam acestea ar fi amintirile pe 2012 când vine vorba de review-uri Mobilissimo.ro. Observați că fiecare review implica o mică aventură. 80% din mostrele foto/video sunt realizate în parcul IOR/Al I Cuza din București și Herăstrău, uneori și în Parcul Carol. Voi reveni cu un nou astfel de episod, atunci când am ocazia. Cum vi se par pățaniile de mai sus și vă așteptați la asemenea povești în spatele unor review-uri?

D5600 KIT×