Autor:  | Publicat în:  Mobilissimo 681 ori
<b>Jurnal de bord IFA 2015, ziua 1: Plecarea și primele ore petrecute în Berlin, înainte de primul eveniment de pe listă</b>Așa acum ați aflat at&acirc;t de aici, c&acirc;t și de pe platformele de socializare, anul acesta particip din nou la t&acirc;rgul IFA, conferință ce are loc ca de obicei &icirc;n Berlin. Cum v-am obișnuit și anul trecut, preț de c&acirc;teva zile...

Așa acum ați aflat atât de aici, cât și de pe platformele de socializare, anul acesta particip din nou la târgul IFA, conferință ce are loc ca de obicei în Berlin. Cum v-am obișnuit și anul trecut, preț de câteva zile vă voi povesti într-un mod cât mai plăcut experiența și lucrurile peste care am dat în Berlin, și desigur la IFA.

Să începem! Totul începe bineînțeles cu plecarea. Ieri, în jurul orei 10:30 am plecat din București spre aeroport, locație de unde avionul avea să plece la 13:30. Ca de fiecare dată, așteptarea la diverse cozi s-a dovedit a fi obositoare, dar am și dat de situații mai speciale. Un tip ce dorea să-și printeze checkin-ul la un birou informativ, mi-a demonstrat că zicala modernă: smartphone-ul este mai deștept decât unele persoane, este adevărată.

Acesta avea un Note 4, iar după cum și el zicea, îl folosește doar pentru Facebook, Whatsapp și alte minunății. Problema a ieșit la iveală după ce persoana de la ghișeu i-a cerut să trimită un email cu checkin-ul, dar acesta nu știa nici măcar unde se află butonul de share a unui fișier/redirecționare.

M-am dus să îl ajut să trimită respectivul mail, dar din păcate pentru el, checkin-ul tocmai ce fusese închis și astfel a trebuit să plătească 35 euro extra. Am trecut și peste această întâmplare și am urcat la bordul avionului ce avea să ne ducă în Berlin. După nici 2 ore de zbor sosisem pe aeroportul Tegel.

Ulterior, a venit un microbuz pentru a ne transporta către hotelul Intercontinental. 20 minute mai târziu ne instalam în camera de la hotelul Intercontinental din Berlin. După o mică pauză, toți cei din grupul nostru, ne-am întâlnit în lobby pentru a pleca spre un restaurant (din grup fac parte: Emil - Gadget.ro, Marian Andrei - ProTV, Ana Maria Morodan - anamorodan.com, și însoțitoarele din grupul de PR Huawei).

Am ajuns la restaurantul Neni, o locație pe care va trebui să o vizitați și voi odată ajunși în acest oraș cu istorie. Pe lângă decorul uimitor, acest restaurant este plasat la etajul 10 de unde se poate admira mai tot Berlinul. Totodată, trebuie să menționez că mâncarea sosește foarte foarte rapid, acesta fiind cu siguranță un plus, iar prețurile nu sunt deloc mari.

După aproximativ 2 ore petrecute aici, ne-am îndreptat din nou către hotel, iar ulterior am ieșit la o mică plimbare ce s-a dovedit a fi cam friguroasă, tocmai pentru că toamna s-a instalat încă de ieri seară prin ploi și vânt specific. În trecere am ajuns și la un supermarket unde am remarcat faptul că prețurile sunt asemănătoare cu cele din România, lucru pentru care Berlin primește un punct în plus.

Peste doar câteva minute, am revenit la hotel și aruncat direct în pat pentru refacerea energiei pierdute de-alungul zilei... Acum este 2 septembrie și ora 7:00 în Berlin, iar eu mă pregătesc pentru a lua parte la evenimentul Huawei ce va începe la 14:30 (ora României - 15:30), locație de unde voi reveni cu materiale cât mai bune despre noul smartphone ce va fi lansat.

Pe lângă acest device, se pare că vom avea parte și de un terminal purtabil, cel mai probabil un ceas inteligent. Dacă așa va fi, sau dimpotrivă, rămâne de văzut. Eu mă îndrept către micul-dejun și la o mică plimbare prin jurul hotelului înainte de plecarea spre eveniment. Revenim!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×