My 2 cents: Telefonul Dorel și Izabella: la două extreme ale advertisingului românesc

Autor:  | Publicat în:  Opinii 1.103 ori
<b>My 2 cents: Telefonul Dorel și Izabella: la două extreme ale advertisingului românesc</b>Ultima săptămână a fost marcată de două fenomene de PR/advertising, cu două nume cum nu se poate mai diferite: Dorel și Izabella. Pe de o parte avem ideea năstrușnică a celor de la Utok de a-și numi telefonul din gama "rugged" Dorel, pentru a...

Ultima săptămână a fost marcată de două fenomene de PR/advertising, cu două nume cum nu se poate mai diferite: Dorel și Izabella. Pe de o parte avem ideea năstrușnică a celor de la Utok de a-și numi telefonul din gama "rugged" Dorel, pentru a semnala utilizarea sa de către muncitori, numiți neaoș "Dorel" și pe de altă parte avem viralul cu Izabella. E deja clar că e vorba despre o campanie Radio Zu și un soi de petrecere/concert, la care au dat attend și vedete.

Pentru cei care nu știu, e vorba despre o fată de 11 ani din Constanta, care ar fi creat un eveniment pe Facebook cu ocazia zilei sale de naștere, dar apoi lucrurile au degenerat și s-a trezit cu zeci de mii de oameni care participă la eveniment. Fată face 12 ani pe 14 martie și au apărut o tone de meme-uri și virale legate de Izabella. Bănuiesc că la final fie se confirma teoria cu Radio Zu, fie e vorba de un produs alimentar, parfum, telefon, sau cine știe ce altă campanie.

Suntem la două capete ale PR-ului, cu un mod murdar și ascuns de a promova un produs, cu ascunzișuri și o abordare puerilă, iar la celălalt capăt avem pur și simplu 5 litere ale unui nume, care vor stârni viralitate imediat. Care vi se pare o campanie mai bună și mai ales mai decentă?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×