RECENZII Ceasuri inteligente - Mobilissimo.ro

Apple Watch Review: asul din mânecă nu înseamnă partidă câştigată mereu (Video)
Apple Watch Review: asul din mânecă nu înseamnă partidă câştigată mereu (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AppleApple Watch este primul smartwatch al companiei din Cupertino, el fiind lansat în magazine în luna aprilie a acestui an. Ceasul a sosit în teste la Mobilissimo.ro fix la mijlocul verii, ideal pentru a fi pus la treabă în regim de...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear S Review: ceasul-smartphone cu preţ de smartphone, dar fără independenţă totală de handset-uri (Video)
Samsung Gear S Review: ceasul-smartphone cu preţ de smartphone, dar fără independenţă totală de handset-uri (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear S este cel mai nou smartwatch testat la Mobilissimo.ro, model care ne-a sosit cu câteva săptămâni în urmă la teste. El a debutat în vara lui 2014 şi a ajuns în magazine toamna trecută. Gadgetul este un...Nota: N/ADetalii
Misfit Shine Review + concurs: un fitness tracker discret, elegant și cu un feeling de device Apple (Video)
Misfit Shine Review + concurs: un fitness tracker discret, elegant și cu un feeling de device Apple (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: MisfitMisfit Shine este "iPhone-ul" fitness tracker-elor și putem spune asta nu doar datorită designului, ci și pentru că are ceva în comun cu Apple: fostul CEO al firmei din Cupertino e cofondator al acestei companii. Am primit de la MobileTrend.ro acest...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear 2 Neo review: plastic, nu premium, Tizen, nu Android, câteva funcții atractive (Video)
Samsung Gear 2 Neo review: plastic, nu premium, Tizen, nu Android, câteva funcții atractive (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear 2 Neo este al treilea smartwatch de la Samsung care primește review de la Mobilissimo.ro, iar acest model e primul cu Tizen OS la bord. Lansat la MWC 2014 în acest an, împreună cu Galaxy S5, Gear Fit și Gear 2, acest model ne-a fost...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear Fit Review: gadget de fitness cu design atractiv, dar cu unele lipsuri (Video)
Samsung Gear Fit Review: gadget de fitness cu design atractiv, dar cu unele lipsuri (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear Fit are marele avantaj că nu sunt prea versat în alea gadgeturilor de fitness, altfel ar fi putut primi un review mult mai critic. Nu-i nimic, aici intervine puțină lectura și puțin YouTube și ne dăm seama cum stăm. De asemenea Gear...Nota: N/ADetalii
Samsung Galaxy Gear review: un smartwatch elegant, dependent de terminalele Samsung; Vine cu cameră destul de bună (Video)
Samsung Galaxy Gear review: un smartwatch elegant, dependent de terminalele Samsung; Vine cu cameră destul de bună (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Galaxy Gear e primul smartwatch Samsung, produs anunțat la IFA 2013 în septembrie și primit în teste de noi de la evoMAG.ro. Retailerul vinde acest produs la prețul de 1.349 lei și aflați că acesta este un companion pentru Galaxy Note 3,...Nota: N/ADetalii
D5600 KIT×