LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)

Autor:  | Publicat în:  LG  Gadgets 715 ori
<b>LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)</b>Nu testam doar telefoane sau tablete la Mobilissimo.ro, ci din când în când ne mai "abatem" şi în alte zone de produse. Am aruncat o privire asupra unor ultrabook-uri la un moment dat, dongle-uri Chromecast, ba chiar şi o consolă Nvidia Shield ne-a..

Nu testam doar telefoane sau tablete la Mobilissimo.ro, ci din când în când ne mai "abatem" şi în alte zone de produse. Am aruncat o privire asupra unor ultrabook-uri la un moment dat, dongle-uri Chromecast, ba chiar şi o consolă Nvidia Shield ne-a trecut prin mâini. Azi analizăm un televizor LG axat pe jocuri, un LG LED Game TV de 80 cm, pe care îl şi puteţi câştiga la concurs. Regulile sunt aici şi câştigătorul e desemnat pe 4 octombrie.

Acest televizor face parte din gama entry non smart a celor de la LG şi vine cu un panou IPS produs chiar de către compania sud coreeană. Îl găsiţi pe piaţa locală la preţuri gravitând în jurul a 800, 900 sau 1000 de lei şi acest model se remarcă prin lookul metalic lucios şi acea textură în stil haşurare sau hexagoane. Am sărit peste vizionarea de canale TV direct la jocuri, pentru că gamingul e punctul central al acestui model.

El vine la pachet cu o telecomandă standard, dar şi cu un joystick cu pad direcţional, buton de confirmare a comenzii şi alte câteva butoane extra. 3 jocuri preinstalate sunt oferite aici, Tiny Tanks, Soccer Punk şi Paper Boy. Tiny Tanks e un joc în stil Worms, în care tragem cu rachete spre un tanc aflat pe un deal în depărtare. Reglăm traiectoria proiectilelor cu butoanele direcţionale, evident.

Paper Boy e un platformer, cu un băieţel ce călătoreşte într-un labirint în care se afla monştri, ce pot fi răpuşi doar dacă luăm nişte torţe colorate bine ascunse. Nu e chiar atât de uşor pe cât pare. Preferatul meu a fost totuşi Soccer Punch, joc de fotbal cu monede doar că digital. Ca şi în Soccer Stars pe Android selectam direcţia şi tăria cu care propulsam biluţele respective şi lovim o minge pe care trebuie să o băgăm în poartă. Ricoche-urile sunt sfinte şi distracţia e garanta, deşi avem şi un număr minim de lovituri în care să ne încadrăm.

Dar televizorul ştie mai mult decât jocuri. Are două porturi HDMI, la care putem conecta un media player sau o consolă, port USB 2.0, unde putem conecta un mediu de stocare externă, atât pentru a viziona filme de pe el, cât şi pentru a înregistra conţinuturi TV. Astfel, avem parte de o funcţie în stil DVR, deşi mulţi operatori de cablu de la noi nu oferă încă această dotare via set top box.

Acustica beneficiază de sistem virtual de surround, care îşi face treaba excelent în special la canalele de muzică, dar şi o tehnologie specială Clear Voice, astfel încât vocea lui Bruce Willis să fie şi mai masculină şi amplă în Die Hard. Luminozitate şi reglajele de culoare sunt excelente şi avem şi o funcţie Eco, pentru a economisi energie.

Interfaţa e intuitivă pentru LG Game TV, care propune un panou în zona inferioară a ecranului, împărţit în tile-uri colorate şi cu acces la funcţiile de bază. Acesta este un televizor excelent de buget, care nu face prea multe compromisuri, are un design atractiv şi mizează şi pe gaming, putând fi foarte apreciat de cei mici, dar şi de cei mari. Şi să nu uităm şi de concurs, la care puteţi participa prin comentariu aici. Multă baftă!

D5600 KIT×