Colia Sound Beat V2 Jazz Edition Review: difuzor Bluetooth cu radio FM și MP3 player integrat, un accesoriu de nota 10 de la Fungadgets.ro (Video)

Autor:  | Publicat în:  Accesorii 1.302 ori
<b>Colia Sound Beat V2 Jazz Edition Review: difuzor Bluetooth cu radio FM și MP3 player integrat, un accesoriu de nota 10 de la Fungadgets.ro (Video)</b>Iată că testam din nou accesorii, de această dată un difuzor Bluetooth cu radio FM și MP3 player integrat, dar și cu multe alte funcții atractive. El este primit în teste de la Fungadgets.ro, retailer care vinde produsul la prețul de 149 lei....

Iată că testam din nou accesorii, de această dată un difuzor Bluetooth cu radio FM și MP3 player integrat, dar și cu multe alte funcții atractive. El este primit în teste de la Fungadgets.ro, retailer care vinde produsul la prețul de 149 lei.

Avem de-a face cu un difuzor extern, pe care îl puteți conecta la telefon via Bluetooth, dar și pe care îl puteți folosi de sine stătător, dacă aveți un card microSD cu melodii. Există două versiuni ale acestui accesoriu: BlackBeat și SilverBeat, adică difuzor de culoare neagră, respectiv argintie. Colia Sound Beat V2 Jazz Edition vine cu un design elegant și este o versiune nouă și îmbunătățită de Colia Sound Silver Beat.

Acest produs vine cu incinta acustica metalică și tehnologia Extreme Bass System, cititor de carduri microSD, Bluetooth, radio FM și chiar și microfon integrat. Colia a oferit aici o interfață în limba română, care va rosti pe cifre numărul celui care vă apelează pe telefon, dar și modul de funcționare sau statusul conectării. Autonomia acestui gadget este de 8 ore, iar durata de funcționare în standby este de 18 ore.

Colia Sound Beat V2 Jazz Edition

Am prezentat în fața camerei demo-uri pentru cele 5 moduri de funcționare: cel Bluetooth, în care ne-am conectat la un telefon Oppo și am ascultat muzică de pe acel model, cel microSD, în care am folosit doar un card microSD cu melodii, radio FM, în care folosim un cablu audio drept antenă, cel în care conectăm boxa la o sursă externă ca laptop, PC sau tabletă folosind cablul audio și în sfârșit modul în care atașăm căști la Colia Sound Beat V2 Jazz Edition.

Butoanele fizice ale acestui model sunt cel On/Off, cu 3 poziții: cea On/Off, cea Bluetooth și modul de funcționare non-Bluetooth. Dacă ținem apăsate butoanele plus și minus vom regla volumul, dacă le apăsam scurt vom putea schimba melodia în mod microSD sau canalul radio în mod radio FM. Butonul Play/Pause e folosit pentru sarcina să obișnuită, dar și pentru a schimba modul de funcționare dacă e ținut apăsat lung.

La pachet cu difuzorul vine cu un cablu audio și un cablu USB, folosit pentru încărcare. Cu acesta din urmă conectați accesoriul Colia la PC, are loc apoi instalarea automată a driverelor și veți putea atât încarca boxa de la PC, cât și să ascultați muzica via USB. Când primiți un telefon, volumul muzicii se va reduce, iar apelantul își va avea numărul rostit clar.

Porțiunea de jazz care se aude atunci când pornește Colia Sound Beat V2 Jazz Edition indica publicul țintă al acestui model. Difuzorul măsoară 40 mm, puterea sa este de 5W, iar rata de distorsiune este mai mică sau egală cu 0.5%. Impedanța este de 3 ohm, iar răspunsul în frecvența este între 90 Hz și 20 kHz. Greutatea difuzorului este de 202 grame, iar carcasa este fabricată din oțel inoxidabil.

Colia Sound Beat V2 Jazz Edition

Zona inferioară e fabricată din cauciuc, care face că gadgetul să nu se miște pe o suprafață plată în ciuda vibrațiilor. Distanța de conexiune Bluetooth este de 10 metri, iar la experiența propriu zisa de ascultare, Colia Sound Beat V2 Jazz Edition oferă un volum foarte ridicat, bas bun, amplitudine excelentă a sunetului și toate notele se aud perfect. Sunetul este cald și indiferent de genul muzical, vă veți simți mulțumiți de accesoriu.

El se încarcă la sursa de 5V/500 mAh și dacă nu îl folosiți 5 minute va trece automat în mod Repaos. Aflați că accesoriul vândut de Fungadgets.ro atinge 85 de decibeli, poate lejer să acopere conversația dintr-o cameră și vine cu garanție pe 2 ani. Bateria sa este o unitate Li-Ion de 450 mAh, iar produsul a fost lansat recent, în ianuarie 2015. Boxa este mono, dar dacă o conectați cu cablu stereo la o alta veți crea un sistem stereo.

în concluzie, acest model Colia primește de la noi un perfect 10 din 10, pentru că își face treaba excelent, poate funcționa ca MP3 Player, radio FM și permite chiar preluarea de apeluri de la distanță. Prețul este de 149 lei la Fungadgets.ro.

Colia Sound Beat V2 Jazz Edition Review

D5600 KIT×