TAG Heuer suspendă vânzările online ale smartwatch-ului său, din cauza cererii prea mari

Autor:  | Publicat în:  TAG Heuer 765 ori
<b>TAG Heuer suspendă vânzările online ale smartwatch-ului său, din cauza cererii prea mari</b>Cu doar o lună &icirc;n urma producătorul de ceasuri de lux TAG Heuer anunţa primul său smartwatch, un model numit Connected cu preţ de 1.500 de dolari. El era astfel nu prea accesibil celor obişnuiţi să cumpere ceasuri smart la preţuri...

Cu doar o lună în urma producătorul de ceasuri de lux TAG Heuer anunţa primul său smartwatch, un model numit Connected cu preţ de 1.500 de dolari. El era astfel nu prea accesibil celor obişnuiţi să cumpere ceasuri smart la preţuri între 250 şi 500 de dolari. Iar azi aflăm că acest produs are vânzările online suspendate, dar nu din orice motiv, ci pentru că cererea este prea mare.

Informaţia vine de la Blomberg, care citează producătorul elveţian de ceasuri, ce va începe să vândă din nou modelul Connected de abia în mai sau iunie anul viitor. Ideea este de a oferi prioritate magazinelor fizice care pun la vânzare acest smartwatch. TAG Heuer afirmă că a avut parte de comenzi de la retaileri, filiale şi agenţi pentru aproximativ 100.000 de unităţi.

Astfel au fost forţaţi să crească producţia la aproximativ 2000 de unităţi pe săptămână. Şeful companiei mama TAG Heuer, Jean-Claude Biver a declarat că succesul acestui produs va duce la crearea unei întregi colecţii de ceasuri de genul, în diferite variante, materiale şi finisaje, începând cu 2017. TAG Heuer Connected se remarcă prin faptul că vine cu procesor Intel şi cu ecran acoperit cu cristal de safir, iar la bord avem Android Wear.

[P] Pachete și coșuri de Crăciun cu până la 25% reducere de la eMAG!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×