Produse evoMAG.ro

UPDATE: Autorităţile din Bulgaria amendează eMAG cu 2.3 milioane de euro pentru nereguli asociate campaniilor Black Friday şi Crazy Days

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 2.492 ori
<b>UPDATE: Autorităţile din Bulgaria amendează eMAG cu 2.3 milioane de euro pentru nereguli asociate campaniilor Black Friday şi Crazy Days</b>Reducerile înșelătoare par a fi motivul pentru care retailerii din Bulgaria se văd amenințați serios de către eMAG. Tocmai de aceea, unul dintre magazinele rivale a depus o reclamație către Comisia bulgară pentru Protecția Concurenței, autoritate ce a

eMAG are probleme în Bulgaria, fiind amendată cu 2.3 milioane de euro pentru încălcarea practicilor concurenţiale în timpul campaniilor promoţionale, printre care se numără Black Friday şi Crazy Days.

Comisia bulgară pentru Protecţia Concurenţei este cea care a emis amenda, pe fondul unei plângeri depuse de un concurent al retailerului. Problema era că eMAG a promis clienţilor reduceri însemnate în anumite zile, dar ele nu au fost acordate, aparent. Astfel, se promiteau reduceri de până la 70% la anumite produse, dar la o analiză atentă, ele ajungeau la 30%, maxim 40%.

Au fost şi cazuri când retailerul a oferit reduceri după ce anterior majorase preţurile, conform aceleiaşi plângeri. eMAG a fost atacată şi pentru sloganul său, care aparent sugerează că oferă clienţilor cel mai uşor mod de a comanda produse online. Din câte am aflat autorităţile bulgăre au respins acuzaţiile legate de nivelul reducerilor şi au amendat doar sloganul şi o campanie publicitară ce promitea perioada dublă de retur.

Care e fundalul problemei şi cum va contesta decizia eMAG.ro aflaţi de pe profit.ro

UPDATE: Prin intermediul unui comunicat de presă emis de către eMAG, aflăm detalii în legătura cu această problemă întâmpinată de retailer pe piața din Bulgaria. Astfel, descoperim cei de la Consiliul Concurenței din Bulgaria, au respins acuzațiile legate de reduceri și produse, și a păstrat câteva care țin de campanii/formularii.

Astfel, eMAG a fost penalizată  pentru simplul fapt că a comunicat clienților faptul că beneficiază de 'perioadă dublă' de retur, și nu de 30 zile cum se întâmplă de fapt. De asemenea, retailerul a fost tras și la răspundere pentru sloganul "Cea mai simplă cale de a comanda. Milioane de motive să fii fericit".

Ei bine, Consiliul Concurenței din Bulgaria a interpretat acest mesaj drept unul ce face referire la faptul că pe site sunt afișate milioane de produse, o cifră neconformă cu realitate. 

❤️
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×