Eternal Legacy HD Review (iPad Mini Retina): clonă de Final Fantasy cu mai puțin feeling, dar mult gameplay (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 615 ori
<b>Eternal Legacy HD Review (iPad Mini Retina): clonă de Final Fantasy cu mai puțin feeling, dar mult gameplay (Video)</b>Nu aș fi crezut că va veni ziua când Gameloft nu va clona doar Call of Duty și Burnout, ci și Final Fantasy. Ei au făcut asta cu jocul Eternal Legacy HD, apărut cu ceva ani în urmă pe iOS. Eu l-am testat pe iPad Mini Retina și fiind un fan al...

Nu aș fi crezut că va veni ziua când Gameloft nu va clona doar Call of Duty și Burnout, ci și Final Fantasy. Ei au făcut asta cu jocul Eternal Legacy HD, apărut cu ceva ani în urmă pe iOS. Eu l-am testat pe iPad Mini Retina și fiind un fan al RPG-urilor aveam așteptări mari aici.

Jocul a apărut în 2010 și chiar și atunci nu aș fi fost tare impresionat de el. Veți controla un singur membru al unui party de eroi, iar ceilalți au roluri prestabilite. Bătăliile sunt turn based și aveți foarte mult de explorat în acest joc, care vă oferă cam jumătate de duzină de ore de gameplay. Pentru a dobândi noi abilități va trebui să atașați “fragmente” armelor voastre, iar în ce privește povestea și dialogul, puteți uita de personalitatea personajelor sau de o poveste coerentă.

Eternal Legacy HD Review​

Jocul de la care Gameloft împrumuta cel mai mult este Final Fantasy XIII, prin intermediul unui sistem de "paradigme", care aici este transformat în asocierea de roluri personajelor. Eternal Legacy HD are o grămadă de dialoguri, cutscene-uri și secvențe lipsite de acțiune, cum îi șade bine unei rude de Final Fantasy. Explorarea se realizează cu ajutorul unui stick virtual, iar decoruril sunt bine desenate și destul de complexe.

întregul univers este unul SF și măcar avem avantajul de a vedea monștri înainte să ne luptăm cu ei, spre deosebire de Final Fantasy. Probabil motivul principal pentru care acest joc ia nota 8 și nu 6 e universul uriaș pe care îl aveți la dispoziție și multele ore de gameplay. Jocul costă 5 dolari, ocupa 600 MB și primește nota 8 din 10. îl descărcați de aici.

Prețul tabletei îl puteți afla de aici.

Eternal Legacy HD Review

D5600 KIT×