Produse evoMAG.ro

Samsung câștiga teren pe piața de tablete, se apropie la doar 9% diferența de cota de piață de Apple

Autor:  | Publicat în:  Statistici 781 ori
<b>Samsung câștiga teren pe piața de tablete, se apropie la doar 9% diferența de cota de piață de Apple</b>Se pare că Apple a pierdut teren pe piața de tablete în trimestrul 3, obținând o cotă de piață de doar 29.6%, în vreme ce Samsung a câștigat teren. Informațiile vin de la IDC, care afirmă și că în același trimestru au fost livrate 47.6...

Se pare că Apple a pierdut teren pe piața de tablete în trimestrul 3, obținând o cotă de piață de doar 29.6%, în vreme ce Samsung a câștigat teren. Informațiile vin de la IDC, care afirmă și că în același trimestru au fost livrate 47.6 milioane de tablete la  nivel internațional.

Aceste cifre sunt în creștere față de 2012 trimestrul 3, când au fost livrate 34.8 milioane de unități. iPad-ul se afla în continuare pe primul loc, cu o cotă de 29.6%, dar Samsung se afla destul de aproape, cu 20.4%. Pe podium se afla ASUS, pe locul 3 cu 7.4%, apoi Lenovo cu 4.8% pe locul 4 și Acer pe 5 cu 2.5%.

Amazon nu se află pe această listă, în ciuda faptului că tocmai a lansat o nouă generație de tablete cu câteva săptămâni în urmă. IDC afirmăApple a pierdut cota de piață în trimestrul 3, deoarece publicul aștepta noile modele iPad. Firma din Cupertino a avut 14.1 milioane de tablete livrate în ultimele 3 luni, în vreme ce Samsung a livrat 9.7 milioane de unități, iar ASUS 3.5 milioane.

Sunt sigur că odată cu sosirea lui iPad Air și iPad Mini Retina în magazine, Apple va mai câștiga cotă de piață.

[P] Azi, de ziua noastră, îți oferim reduceri de 10.000.000 lei! 15 ani de eMAG!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×