Produse evoMAG.ro

Vânzările de tablete Apple au înregistrat o scădere cu 15% în 2014 faţă de 2013, în vreme ce Samsung a crescut cu 7%

Autor:  | Publicat în:  Apple 383 ori
<b>Vânzările de tablete Apple au înregistrat o scădere cu 15% în 2014 faţă de 2013, în vreme ce Samsung a crescut cu 7%</b>2014 cred că a fost singurul an &icirc;n care tabletele Samsung flagship au fost mai atractive dec&acirc;t modelele iPad, mai ales că iPad Mini 3 nu avea mari plusuri faţă de predecesor. Această stare de fapt a fost reflectată şi &icirc;n...

2014 cred că a fost singurul an în care tabletele Samsung flagship au fost mai atractive decât modelele iPad, mai ales că iPad Mini 3 nu avea mari plusuri faţă de predecesor. Această stare de fapt a fost reflectată şi în vânzari, astfel că Apple a vândut cu 15% mai puţine tablete anul trecut decât în 2013.

Între timp Samsung a înregistrat o creştere cu 7% în zona tabletelor în aceeaşi perioadă. Informaţiile vin de la ABI Research, care prezice o creştere generală a livrărilor de tablete cu 10% în intervalul 2015 - 2020. Apple, Samsung şi Lenovo domina autoritar piaţa tabletelor branduite, cu o cotă totală de 72% în 2014. 2015 este un an interesant pentru piaţa tabletelor, deja saturată de un an sau doi şi în căutarea unui nou hit.

Microsoft va lansa Windows 10, tabletele Windows au devenit foarte accesibile şi terminalele hibrid au început să fie căutate. Apple ar intenţiona să lanseze un iPad Pro de 12 inch, iar Samsung va plusa cu siguranţă cu un nou Tab S. LG nu a mai activat în zona high end a tabletelor, iar HTC nu a avut o revenire prea reuşită în acest segment.

Aşteptăm în continuare tablete originale de la ASUS, care mereu livrează experienţe atractive la preţuri accesibile pe modele ca MeMo Pad sau FonePad, în vreme ce lansările de device-uri Transformer s-au cam rărit.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×