Advertisingul pe mobil va cunoaste o explozie, desi reclamele sunt enervante pentru utilizatori

Autor:  | Publicat în:  Advertising 1.079 ori
<b>Advertisingul pe mobil va cunoaste o explozie, desi reclamele sunt enervante pentru utilizatori</b>Industria mobila spera ca advertisingul mobil va cunoaste un progres insemnat in urmatorii ani, generand venituri considerabile, in conditiile in care doar in 2008 peste 1.5 miliarde de persoane vor primi mesaje cu reclame. Firma Juniper Research, care se...

Industria mobila spera ca advertisingul mobil va cunoaste un progres insemnat in urmatorii ani, generand venituri considerabile, in conditiile in care doar in 2008 peste 1.5 miliarde de persoane vor primi mesaje cu reclame.

Firma Juniper Research, care se ocupa cu studii in acest domeniu a lansat oficial un raport, in care mentioneaza ca pana in 2013, cheltuielile din advertisingul mobil vor atinge 7.6 miliarde de dolari. Intrebarea este ce vor face utilizatorii de rand pe fondul exploziei reclamelor pe telefonul mobil. Analistii de la Forrester au propriul raport si studiu ce prezinta atitudinea consumatorilor fata de advertisingul mobil, iar rezultatele nu sunt chiar pozitive.

Se pare ca 65% dintre utilizatori sunt deranjati de faptul ca o reclama isi face aparitia atunci cand o pagina web se incarca, in vreme ce 57% sunt deranjati cand reclamele apar impreuna cu hartile si 56% considera ca bannerele sunt enervante. De asemenea 48% sunt foarte deranjati de advertisingul facut cu ajutorul motoarelor de cautare. Un infim 7% reprezinta procentul utilizatorilor care au incredere in reclamele de pe telefonul mobil. Astfel, ne intrebam cat din cele 7.6 miliarde de dolari va fi cheltuit pentru a oferi reclame unor utilizatori care le urasc.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×