Produse evoMAG.ro

Angajatii Apple, instruiti cum sa se comporte atunci cand afla de problema cu semnalul lui iPhone 4

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.260 ori
<b>Angajatii Apple, instruiti cum sa se comporte atunci cand afla de problema cu semnalul lui iPhone 4</b>Stim deja ca iPhone 4 are probleme cu semnalul, sau cel putin o parte din unitatile vandute de Apple se comporta astfel. De aceea nu ne mira sa aflam ca angajatii Apple au fost instruiti cum sa se comporte atunci cand un client se prezinta la magazin cu o...

Stim deja ca iPhone 4 are probleme cu semnalul, sau cel putin o parte din unitatile vandute de Apple se comporta astfel. De aceea nu ne mira sa aflam ca angajatii Apple au fost instruiti cum sa se comporte atunci cand un client se prezinta la magazin cu o astfel de problema.

Cei de la Phonedog au prezentat recent un extras din manualul distribuit angajatilor Apple, in care se face referire la regulile de conduita. Aflam ca tonul trebuie pastrat calm si clientului trebuie sa i se reaminteasca ca iPhone 4 este cel mai performant handset Apple de pana acum, cu o receptie a semnalului wireless mai buna decat iPhone 3GS.

In plus, angajatul va mentiona ca daca apucam aproape orice telefon mobil de o anumita zona a sa, unde se afla antena, vom avea probleme cu semnalul. Daca tinem handsetul iPhone 3GS in mana si intampinam probelem cu semnalul, ne va fi recomandat sa evitam sa acoperim cu palma zona din dreapta-jos a telefonului. Daca suntem posesori de iPhone 4, va trebui sa evitam sa acoperim cu palma fasia neagra din coltul stanga-jos al handsetului.

Se pare ca utilizarea unei carcase din cauciuc va atenua problema cu semnalul, dar angajatilor le este reamintit ca nu trebuie sa promita clientilor ca le vor da astfel de carcase gratuit. Putem spune ca Apple s-a pregatit pentru orice, mai putin pentru o solutie REALA la aceasta problema...

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×