Decalog pentru RIM din partea unui oficial ce a redactat o scrisoare anonimă

Autor:  | Publicat în:  BlackBerry 1.273 ori
<b>Decalog pentru RIM din partea unui oficial ce a redactat o scrisoare anonimă</b>Este evident că RIM - compania candiană care deține brandul BlackBerry - este pe o pantă descendentă destul de abruptă sub atacurile Google - Android - telefoane Android și Apple - iOS - iPhone. O scrisoare ce se încheie: "doar Angajat al RIM",...

Este evident că RIM - compania candiană care deține brandul BlackBerry - este pe o pantă descendentă destul de abruptă sub atacurile Google - Android - telefoane Android și Apple - iOS - iPhone. O scrisoare ce se încheie: "doar Angajat al RIM", pune foc pe nemulțumirile din rândul canadienilor ce își contestă chiar și conducerea cu doi CEO". Să parcurgem punctele cheie exprimate în scrisoarea ce a stârnit și reacția celor din conducerea RIM:

1. Focusare pe experiența utilizatorilor din zona de top;
Crearea unui telefon BlackBerry pe platforma QNX - existentă pe tableta BlackBerry PlayBook ce mie mi-a plăcut deși se vede lipsa unor aplicații de bază. O parte dintre cei care iau deciziile cheie în noile produse să utilizeze pentru una sau două săptămâni un telefon Android sau iPhone ca să realizeze de ce o mare parte dintre cei ce dețineau un telefon BlackBerry migrează spre competiție. înțelegera concurenței pentru a putea concepe un device mai bun.

2. Recrutarea unor lideri pentru echipele de dezvoltare în zona software;
Se muncește dezorganizat și se vede lipsa unor persoane care să ia deciziile cheie într-un timp scurt. Lipsește motivarea angajaților și concurența din zona de soft cu Microsoft, Apple și Google este ucigașă pentru RIM care nu poate și nu are cum să țină pasul cu ele.

3. Unele proiecte trebuiesc înlăturate de tot;
Focusarea pe o sumă de proiecte. Cerințele operatorilor de telefonie pentru un device nou nu trebuie a fi considerate prioritare. Nu mai trebuiesc livrate produse care nu sunt gata spre a oferi utilizatorilor din zona de top o experiență completă - bănuiesc că se referă la PlayBook care din punct de vedere software este departe de a fi finisată.

4. Dezvoltatori de aplicații și nu operatori de telefonie vor face RIM o companie mare sau o vor coborî jos; 
Developer friendly - un punct la care RIM are de lucrat. Aplicațiile pentru BlackBerry sunt foarte slabe și chiar PlayBook suferă de la conlucrarea cu Adobe AIR și Flash. Dezvoltatori de aplicațiie au nevoie de instrumente noi care să-i ajute în a crea lucruri de calitate. Investițiile în domeniu ar trebui făcute rapid.

5. O schimbare a marketingului pentru a crea dorința de achiziție a unui utilizator de top;
A scoate în evidență prin reclame că iPad nu are flash sau nu este multitasking nu va face un om să achiziționeze handsetul căreia i se face publicitate. Va cumpăra dacă device-ul respectiv este mai bun, mai intuitiv și îl ajută în sarcinile sale de zi cu zi.

6. Schimbări mai rapide în componența echipelor;
Dacă un tip a lucrat la RIM o perioadă îndelungată și nu a adus un plus în ultimul timp ar trebui tras la răspundere și dat la o parte din poziția cheie pe care o deține. Performanța trebuie să fie singurul element care să aducă pe cineva în funcții superioare.

7. Presa este critică la adresa RIM. Nu ar strica ca să fie abordată o atitudine mai umilă;
Lansarea iPhone în urmă cu patru ani a fost văzută ca un eșec de către cei aflați în fruntea RIM. Se spunea că Apple încearcă să pună un calculator în telefon și nu vor reuși, nu aceasta este calea. Acum se realizează că sunt în urmă cu 3 - 4 ani și tranziția la QNX trebuia făcută de mult timp. Ar fi util un CEO nou cu o viziune de ansamblu împrospătată.

8. Democratizare. Interacțiune cu cei care lucrează în companie;
Feedback de la zona de jos până la top și întrebări vizavi de cum ar putea crește RIM. Fără a aduce repercursiuni și să fie pusă pe primul lor sinceritatea. Schimbări în ce privește locurile de muncă ca aspect și mod de relaționare între cei prezenți.

Reacția RIM a venit printr-un comunicat de presă. Rezumatul este foarte simplu de făcut. Ei spun că acum fac o tranziție de tehnologie după ce au crescut foarte mult în ultima jumătate de deceniu. Afirmă că bazele financiare ale companiei sunt stabile.

  • 3 miliarde dolari în cash;
  • 695 milioane dolari în profit din ultimul trimestru;
  • 13.2 milioane telefoane BlackBerry au fost vândute în ultimul trimestru - 100 de telefoane pe minut.

Remarcați faptul că abordează o poziție forte și nu recunosc că trec printr-o perioadă grea, iar creșterea de acum a fost foarte slabă în contextul în care previziunile pentru următoarele trimestre nu sunt deloc roz.

Afirmă că scrisoarea ar fi o făcătură, iar comunicatul lor de presă poate fi citit integral - aici. și acum să trec la opiniile personale. Am avut ocazia să văd la lucru o parte din telefoanele lor și de curând și faimoasa tabletă cu swipe integrat. în afara de ultima au rămas pe din afară ca hardware cât și ca software. Partea hardware se reflectă și în calitatea aplicațiilor - o altă zona neglijată de ei.

Va fi interesant de văzut primul lor telefon cu QNX care ca hardware se va apropia de telefoanele dual-core cu Android și se prea poate să ruleze și aplicații din Android Market. Cum vi s-ar părea un BlackBerry cu Android?

[P] Pachete și coșuri de Crăciun cu până la 25% reducere de la eMAG!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×