GPS-ul Mio se vinde bine in Romania, dar nu atat de bine ca in 2007

Autor:  | Publicat în:  Mio 1.004 ori
<b>GPS-ul Mio se vinde bine in Romania, dar nu atat de bine ca in 2007</b>In ciuda faptului ca brandul Mio a fost cel mai puternic prezent in cadrul CERF 2008, se pare ca acest brand a pierdut 10 puncte din cota de piata in Romania, in acest an, ne informeaza DailyBusiness.ro. Astfel, cota de piata a companiei taiwaneze in...

In ciuda faptului ca brandul Mio a fost cel mai puternic prezent in cadrul CERF 2008, se pare ca acest brand a pierdut 10 puncte din cota de piata in Romania, in acest an, ne informeaza DailyBusiness.ro.

Astfel, cota de piata a companiei taiwaneze in Romania este de 50%, iar scaderea cererii pentru brandul Mio este pusa pe seama "turbulentelor economice" din zona, conform lui Mariusz Manowski, director general Eastern Europe Mio. In 2007 au fost vandute 36.000 de unitati GPS, reprezentand o cota de piata de 60% in Romania. Se pare ca tara noastra detine suprematia la capitolul volum de vanzari, in aceasta regiune, dupa acum afirma si Manowski insusi, in vreme ce pretul mediu al unui GPS mediu vandut in 2007 era de 350 de euro.

Estimarea face ca valoarea pietei de GPS-uri Mio din Romania sa fie de nu mai putin de 21 de milioane de euro. Si 2008 se anunta a fi un an cu vanzari ridicate pentru Mio, in conditiile in care se vor investi intre 1.5 si 2 milioane de euro in promovare si parteneriate de retail. In mod interesant, profitul din vanzarea de GPS-uri este mai mare  decat cel obtinut din vanzarea de componente IT sau LCD-uri. Acelasi Manowski a declarat pentru DailyBusiness ca se vor mai face angajari in Romania, urmand sa fie format un birou regional in tara din 2009.

❤️
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×