LG renunta la strategia sa de promovare a laptopurilor si netbookurilor

Autor:  | Publicat în:  LG 1.256 ori
<b>LG renunta la strategia sa de promovare a laptopurilor si netbookurilor</b>Din cauza schimbarilor suferite de economie si de catre cererea consumatorilor, LG va renunta la actuala sa strategie de promovare a laptopurilor si netbook-urilor. Producatorul intentioneaza sa se axeze mai mult pe terminalele sale cu tastatura QWERTY,...

Din cauza schimbarilor suferite de economie si de catre cererea consumatorilor, LG va renunta la actuala sa strategie de promovare a laptopurilor si netbook-urilor.
Producatorul intentioneaza sa se axeze mai mult pe terminalele sale cu tastatura QWERTY, dar si pe handseturile cu ecrane touch. Ambele formaturi au un succes rasunator pe piata smartphone-urilor, iar LG s-a bucurat de vanzari exceptionale, la capitolul telefoane cu touchscreen. Un exemplu bun este LG Cookie, terminal accesibil, vandut la pretul de 107 euro cu cartela prepay sau disponibil gratis cu abonament de 11 euro pe luna (in UK).

Un alt telefon de succes branduit LG este KS360, dotat cu tastatura QWERTY si devenit celebru la noi datorita ofertei Orange si a faptului ca handsetul a fost folosit pentru a filma in intregime un videoclip Voltaj. Analistii se asteapta ca LG sa mai lanseze astfel de terminale de succes in 2009, fie unele foarte subtiri, dotate cu super camera sau multa memorie, fie modele simpliste, cu preturi mici.

LG va reveni la strategia sa de comercializare a netbookurilor in 2010, dupa diminuarea crizei economice.

Sursa: [Mobiletoday.co.uk]

[P] Pachete și coșuri de Crăciun cu până la 25% reducere de la eMAG!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×