Nokia despre divertismentul "circular"

Autor:  | Publicat în:  Nokia 816 ori
<b>Nokia despre divertismentul "circular"</b>In jur de un sfert dintre continuturile din categoria divertisment consumate de utilizatori in timp de 5 ani vor fi create, editate si impartasite in cercurile de peer, in locul grupurilor media traditionale. Acest fenomen, identificat drept "divertisment...

In jur de un sfert dintre continuturile din categoria divertisment consumate de utilizatori in timp de 5 ani vor fi create, editate si impartasite in cercurile de peer, in locul grupurilor media traditionale. Acest fenomen, identificat drept "divertisment circular" a fost detaliat de catre Nokia, ca un rezultat al unui studiu global al companiei asupra viitorului divertismentului.

Studiul a implicat intervievarea consumatorilor trendsetteri din 17 tari, intrebarile axandu-se pe comportamentul digital al acestora. De mentionat este faptul ca, dintre cei 9000 de consumatori chestionati, urmatorii au aceste obiceiuri digitale:

- 23% cumpara filme in format digital
- 35% cumpara muzica sub forma de fisiere MP3
- 23% cumpara muzica pe mobile
- 39% se uita la TV pe internet
- 23% se uita la TV pe telefonul mobil
- 46% folosesc regulat servicii de instant messaging, 37% pe mobil
- 29% scriu bloguri
- 28% acceseaza retele de social networking
- 22% se conecteaza prin intermediul tehnologiilor gen Skype
- 17% joaca MMO-uri
- 17% uploadeaza continuturi prin intermediul unui terminal mobil

Prin acelasi studiu au fost identificate 4 trenduri ale stilului de viata digital: "Traire profunda", "Cultura Geek", "G Tech" si "Localism". Prima dintre acestea implica faptul ca utilizatorii pot crea si accesa continuturi oriunde s-ar afla, in vreme ce a doua categorie va presupuna ca granitele dintre comercial si creativ sa se estompeze, consumatorii dorind sa fie recompensati. In ce priveste " G Tech" acest trend aduce o forma de divertisment colaborativa, democratica, emotionala si customizata, axandu-se pe componenta feminina. In cele din urma Localismul implica mandria consumatorilor cand vine vorba de utilizatori si continuturi din regiunea unde s-au nascut.

Cercetarea a avut loc intre lunile iulie si septembrie 2007, pe un esantion de 9000 de persoane, utilizatori activi ai tehnologiei, cu varste intre 16 si 35 de ani. De asemenea au fost intervievati si autori digitali si experti in domenii care radio, Internet, gaming, telecomunicatii, muzica, legislatie si marketing.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×