Produse evoMAG.ro

Nokia E90, editia High School Musical, o greseala de marketing?

Autor:  | Publicat în:  Nokia 1.955 ori
<b>Nokia E90, editia High School Musical, o greseala de marketing?</b>Nokia E90, in editia roz branduita High School Musical este o greseala la fel de mare cum ar fi un HP iPAQ branduit Hello Kitty sau un BlackBerry Storm, editie speciala de aur Naruto. De vreme ce acest show american este adresat unui public tinta format...

Nokia E90, in editia roz branduita High School Musical este o greseala la fel de mare cum ar fi un HP iPAQ branduit Hello Kitty sau un BlackBerry Storm, editie speciala de aur Naruto. De vreme ce acest show american este adresat unui public tinta format din pre-adolescenti, iar terminalul este unul business, suspectam ca handsetul din imaginea urmatoare este doar un zvon.

Daca acest E90, in editia High School Musical este real, atunci, in ciuda milioanelor de dolari pe care le-a generat filmul, banii au fost investiti fara rost, de vreme ce nu s-a efectuat un studiu asupra publicului. Daca acesta ar fi fost realizat, Nokia sau Disney ar fi descoperit ca un copil de 10 ani nu este tentat de un telefon business, ci mai degraba de un LG ieftin cu tastatura QWERTY si functii avansate de mesagerie.

Exista si posibilitatea ca acest E90 roz sa aiba drept public tinta acei copii care sosesc la scoala cu BMW-ul, sau care mananca numari din farfurii argintate... De ce nu un iPhone High School Musical? Sau poate chiar un Samsung? Cine ar fi crezut in momentul in care E90 era pe val ca acesta va ajunge sa fie distribuit cu "margelute roz"?

Sursa: Allaboutsymbian.com

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×