NTT DoCoMo se rebranduieste, ce spuneti de AT&T si Domo?

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 2.465 ori
<b>NTT DoCoMo se rebranduieste, ce spuneti de AT&T si Domo?</b>Dupa ce si-a pastrat logo-ul destul de rasuflat timp de ani buni, operatorul japonez NTT DoCoMo a decis sa se rebranduiasca, schimbandu-si sigla corporate, la care se lucra deja de ceva timp. Priviti diferenta dintre cele 2 logo-uri (primul - cel vechi,...

Dupa ce si-a pastrat logo-ul destul de rasuflat timp de ani buni, operatorul japonez NTT DoCoMo a decis sa se rebranduiasca, schimbandu-si sigla corporate, la care se lucra deja de ceva timp. Priviti diferenta dintre cele 2 logo-uri (primul - cel vechi, cel rosu - varianta 2008):

NTT DoCoMo sigla veche

Conform unui comunicat de presa al companiei, rosul este o culoare aleasa pentru ca exprima dinamism si energie, in vreme ce logo-ul simbolizeaza devotamentul celor de la NTT DoCoMo fata de clientii acestora. Observati, comparand logo-urile de mai sus, ca noua sigla este mai dinamica si mai puternica, fiind folosite caractere "bolduite". Miscarea pare evidenta, de vreme ce aceasta companie este printre cele mai importante din lume in industria telefoniei mobile.

Decizia de a schimba logo-ul a fost doar a parte a revizuirii strategiei operatorului japonez si a campaniilor sale de marketing, dupa infiintarea Diviziei de Corporate Branding in august, 2007. Si, fiindca tot veni vorba de branduri, permiteti-ne sa va intrebam daca nu vi se pare ca logo-ul Domo seamana enorm cu cel al operatorului american AT&T.

Domo logo
AT&T Logo

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×