Reclamele pe telefonul mobil si influenta lor asupra consumatorilor

Autor:  | Publicat în:  Financiare 1.318 ori
<b>Reclamele pe telefonul mobil si influenta lor asupra consumatorilor</b>Va informam intr-un articol anterior,&nbsp; ca Romania a gazduit o premiera in urma cu o saptamana prima conferinta de marketing mobil, organizata la Howard Johnson Grand Plaza Hotel. Compania unlock Research a realizat si prezentat un studiu in legatura...

Va informam intr-un articol anterior,  ca Romania a gazduit o premiera in urma cu o saptamana prima conferinta de marketing mobil, organizata la Howard Johnson Grand Plaza Hotel. Compania Unlock Research a realizat si prezentat un studiu in legatura cu influenta reclamelor de pe telefonul mobil asupra utilizatorilor.

Studiul a aratat ca romanii sunt interesati de mesajele publicitare de pe telefonul mobil, dar doar daca acestea au un caracter informativ, sau de divertisment. 55% dintre repondenti considera utile mesajele publicitare ce ofera informatii despre evenimente sociale. Acelasi studiu a relevat faptul ca 98% dintre chestionati ar dori sa beneficieze de servicii MMS (primire/trimitere) nelimitate, in schimbul primirii reclamelor pe telefon.

34% dintre cei chestionati nu ar dori in nici un chip sa primeasca astfel de reclame pe handsetul lor. Avantajul reclamelor de pe telefonul mobil este ca acestea isi ating de obicei tinta, reprezentand o mina de aur pentru companiile care doresc sa profite de acest relativ nou gen de advertising. Studiul celor de la Unlock Research a fost realizat in colaborare cu Evensys pe un esantion alcatuit din utilizatori de telefoane mobile din Bucuresti cu un nivel mediu si ridicat de venit si educatie.

Mai multe informatii despre Mobile Marketing Conference sunt disponibile pe site-ul Mobile Conference.

[P] Pachete și coșuri de Crăciun cu până la 25% reducere de la eMAG!
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×
D5600 KIT×