Samsung Galaxy Note 9 este desfăcut şi are la interior un sistem de răcire pe bază de "apă-carbon", gigant

Autor:  | Publicat în:  Samsung 3.569 ori
<b>Samsung Galaxy Note 9 este desfăcut şi are la interior un sistem de răcire pe bază de "apă-carbon", gigant</b>Samsung Galaxy Note 9 a fost anunţat oficial pe data de 9 august şi îl vedem deja desfăcut şi disecat în faţa camerei. Terminalul de peste 1.000 de euro a fost desfăcut în Rusia de către cei de la Hi-Tech Mail.Ru şi rezultatul îl vedeţi în imaginile de..

Samsung Galaxy Note 9 a fost anunţat oficial pe data de 9 august şi îl vedem deja desfăcut şi disecat în faţa camerei. Terminalul de peste 1.000 de euro a fost desfăcut în Rusia de către cei de la Hi-Tech Mail.Ru şi rezultatul îl vedeţi în imaginile de mai jos, cu accent pe sistemul de răcire.

Avem la dispoziţie pe acest device un sistem de răcire pe bază de lichid, care e mult mai mare decât cel pasiv de pe Galaxy Note 8. Ruşii care au disecat handsetul îl numesc chiar "un sistem de răcire bun şi de un laptop". Mecanismul de răcire este unul bazat pe "apă-carbon", aşa cum îl numeşte Samsung, care insistă că include apă la mod real. Conducta de răcire este din cupru, cum am tot văzut pe terminalele Android, doar că e mai mare aici.

Cât despre desfacerea telefonului, se face într-un mod destul de similar cu ce am văzut la Galaxy Note 8. Avem aceleaşi sigilii de protecţie contra apei, care se asigură că nu intra lichide în terminal şi îi conferă protecţia IP68. Aspectul componentelor pare să fie aproape identic cu ce am văzut la Note 8, dar sunt şi câteva mici diferenţe. Spre exemplu noul S Pen este fixat mai strâns, iar portul de încărcare este conectat la placă de bază, fără a fi totuşi o parte din ea.

Difuzorul pentru convorbiri este acum mai mare, iar conectorii sunt cauciucaţi înăuntru pentru protecţie contra apei. Bateria de 4.000 mAh a lui Note 9 este mai groasă şi mai lată decât cea de 3.300 mAh de pe Note 8. Se pare că acest smartphone nu e chiar greu de reparat, deşi punctul slab rămâne ecranul curbat, cel mai scump şi greu de înlocuit dintre toate componentele.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×