Produse evoMAG.ro

Terminalele mobile sunt vitale pentru cumpărăturile online, conform unui studiu realizat de Google şi publicat de agenţia de marketing Today's

Autor:  | Publicat în:  Google  Studii 416 ori
<b>Terminalele mobile sunt vitale pentru cumpărăturile online, conform unui studiu realizat de Google şi publicat de agenţia de marketing Today's</b>Potrivit unui studiu realizat de către Google în parteneriat cu agenția de marketing online Today's, se pare că smartphone-ul este un terminal vital pentru cumpărăturile online. Deși majoritatea românilor prefere să comande în continuare de pe desktop

E ştiut faptul că tot mai multe persoane accesează magazinele online de pe telefonul mobil, trend întâlnit des şi în ţara noastră. Azi avem şi cifre asociate acestui fenomen, mulţumită agenţiei de marketing online Today's, care a publicat un studiu realizat de Google, cu privire la comportamentul utilizatorilor online şi cu accentul pe e-commerce in Romania.

Experienta utilizatorului

Astfel, aflăm că majoritatea comenzilor online sunt în continuare finalizate pe PC, dar telefonul e foarte utilizat pentru "research". 53% dintre persoanele cu vârsta peste 16 ani în România si care deţin un terminal mobil îl folosesc pentru navigarea online şi în special pentru a căuta informaţii despre produse sau servicii pe care le doresc, dar şi pentru a găsi magazine fizice sau a posta recenzii.

Evolutia cautarilor

66% dintre utilizatorii de smartphone-uri au aflat prima oară despre un produs din mediul online, iar restul de 34% au primit informaţiile din magazine sau telefonic. E interesantă şi proporționarea utilizatorilor de smartphone-uri, astfel că 91% dintre cei sub 25 de ani folosesc terminale de gen, în vreme ce 77% dintre cei între 25 şi 34 de ani preferă acest mijloc de comunicare şi căutare de informaţii.

Grupe de varsta folosire smartphone

Procentul scade la 58% pentru vârstele între 35 şi 44 de ani şi 54% între 44 şi 54 de ani. Şi retaileri ca eMAG.ro, evoMAG.ro sau Quickmobile.ro au semnalat că de Black Friday foarte multe comenzi au fost realizate de pe mobil sau tabletă, fie din browser, fie din aplicaţia dedicată. Ca atare, pe viitor retailerii îşi vor regândi strategia, interfaţa şi campaniile cu accentul pe consumatorul ce priveşte totul din mers şi realizează comanda de pe handset.

A se remarca şi evoluţia căutărilor de pe smartphone versus cele de pe PC în graficul de mai sus. Cu o societate în continuare mişcare şi evoluţie, trendul nu poate fi decât unul de "mobilizare" mai mare pe viitor. Iar cei cu varste mai mici mișcă intreaga industrie în acea direcție.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×