În această lume a socializării constante printr-o sumedenie de aplicaţii, e greu să găseşti una care să fie favorită. Huawei a mizat pe un parteneriat cu Viber, care este întărit în această săptămână, după atingerea unor praguri importante în AppGallery. Huawei Consumer BG a anunţat că extinde colaborarea pe termen lung cu Viber, în urma unor reacţii pozitive primite de la consumatori în legătură cu aplicaţia sa.
Viber este o aplicaţie internaţională de apeluri şi mesagerie, prezentă în magazinul de aplicaţii AppGallery. Are sute de milioane de utilizatori în cele 190 de ţări în care activează şi a fost unul dintre primele branduri mari alăturate lui AppGallery. Viber oferă servicii de mesagerie, chat-uri de grup, apeluri vocale şi video şi are o prezenţă globală puternică. Aplicaţia a ajuns la 62 de milioane de distribuiţii prin AppGallery, operând în regiuni precum CIS, CEE şi Ţările Nordice, dar şi APAC.
A debutat în acest magazin cu 18 luni în urmă, iar o treime din descărcările sale provin din Europa. 4 din primele 5 ţări aparţin regiunii CEE şi CIS. Huawei şi Viber colaborează îndeaproape pentru a oferi o implicare mai mare pentru baza de utilizatori care se află în creştere. Viber a adoptat o parte din strategia companiei Huawei, "Global + Local", care se axează pe dezvoltarea de relaţii cu furnizorii de aplicaţii, ale căror soluţii sunt gândite pentru a oferi servicii de înaltă calitate, orientate local.
În cadrul acestui parteneriat, Viber a lansat o versiune personalizată de aplicaţie, în care toate pachetele de stickere deţinute de Viber sunt gratuite exclusiv pentru utilizatorii care descarcă cea mai nouă versiune de soft din AppGallery. Huawei are şi o nouă campanie de marketing localizată pentru fiecare ţară, sprijinind lansarea de stickere gratuite şi incluzând un banner pe pagina principală din AppGallery, dar şi prin postări ale comunităţii şi promovări prin canalele sale sociale şi de PR.