Instagram se umple de reclame; Vor fi afișate în tab-ul „Explore” și chiar în feed-urile utilizatorilor

1.160 ori
<b>Instagram se umple de reclame; Vor fi afișate în tab-ul „Explore” și chiar în feed-urile utilizatorilor</b>Nu cu mult timp în urmă aflam că Google încearcă să-și crească veniturile și să „încurajeze” utilizatorii să își facă cont YouTube Premium, platforma afișând acum 5-6 reclame consecutive în cazul clipurilor. Ei bine, pare că și Meta are câteva „probleme

Nu cu mult timp în urmă aflam că Google încearcă să-și crească veniturile și să „încurajeze” utilizatorii să își facă cont YouTube Premium, platforma afișând acum 5-6 reclame consecutive în cazul clipurilor.

Ei bine, pare că și Meta are câteva „probleme de natură financiară”, conform statisticilor din al doilea trimestru al acestui an. Astfel, pare că se încearcă o nouă metodă care va face orice investitor în Instagram să zâmbească. Rețeaua de socializare se umple de reclame, acestea urmând a fi afișate acum atât în tab-ul „Explore”, cât și în feed-urile utilizatorilor.

Brand-urile care investesc în promovare pe Instagram vor putea să își plaseze reclamele în tab-ul „Explore” acum. Totuși, reclamele din feed sunt încă în fază de testare. Se vehiculează că Instagram va oferi chiar venituri creatorilor de conținut care acceptă ca reclamele să fie afișate în feed. 

Meta a anunțat și alte actualizări și chiar așa-zise „îmbunătățiri” pentru reclame. De exemplu, vom primi reclame ce folosesc realitate augmentată. Brand-urile ar putea să-și încurajeze eventualii cumpărători să vizualizeze produsele în mediul virtual înainte de a le achiziționa. Astfel, vom putea vedea cum se potrivește noua canapea în încăpere sau viitorul automobil în curte.

Compania experimentează și cu noi formate în cazul reclamelor. Ele ar urma să fie afișate în Reels pentru aproximativ 4-10 secunde. Sunt testate și reclamele tip carusel care vor fi afișate tot în zona Reels începând de azi. Nu avem doar vești proaste însă, Instagram adăugând și noi melodii în librărie pentru a fi folosite pentru clipurile scurte Reels

Fiind în fază de testare, e posibil ca doar un număr mic de utilizatori să vadă reclame acolo unde nu s-ar aștepta. Totuși, în timp, Instagram ar urma să implementeze cel puțin o parte dintre noile opțiuni la nivel global.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×