Plătim pentru Facebook în Europa! Meta lansează abonamente care scot reclamele din Instagram şi Facebook

5.528 ori
<b>Plătim pentru Facebook în Europa! Meta lansează abonamente care scot reclamele din Instagram şi Facebook</b>Aşa cum se zvonea Meta chiar a lansat abonamente cu plată pentru serviciile sale Facebook şi Instagram. Ce fac ele? Odată ce plătiţi scăpaţi de reclamele enervante din feed. Mai multe detalii avem mai jos. Pe 30 octombrie 2023 a venit momentul zero

Aşa cum se zvonea Meta chiar a lansat abonamente cu plată pentru serviciile sale Facebook şi Instagram. Ce fac ele? Odată ce plătiţi scăpaţi de reclamele enervante din feed. Mai multe detalii avem mai jos.

Pe 30 octombrie 2023 a venit momentul zero al companiei lui Zuckerberg, care abia acum va începe să capitalizeze serios pe seama serviciilor oferite. Doar în Europa pentru început. Acolo vei putea încheia o subscripţie lunară pentru a folosi serviciul fără reclame. Asta în urma unor reglementări impuse de UE.

Cât costă abonamentul?

Subscripţia lunară pentru UE şi Elveţia este de 9.99 euro pentru utilizatorii web, în vreme ce pe iOS şi Android (aplicaţii) plătiţi 12.99 euro pe lună. Abonamentele se lansează din noiembrie. 

UE avea reglementări care blocau targetarea publicului cu reclame personalizate fără consimţământul lor, ceea ce afecta veniturile Meta. Au fost şi presiuni prin intermediul unui proces antitrust. Deja Meta pierduse un proces cu regulatori germani în acest an. 

Utilizatorii pot acum alege între a folosi Facebook şi Instagram gratuit, cu reclame sau să opteze pentru abonamentul cu plată, scăpând de reclame şi ajutând Meta să se alinieze la cerinţa UE. Deja Meta a fost amendată cu 390 de milioane de euro în 2023 de către Comisia de Privacy din Irlanda. Sunt voci care spun că posibilitatea de a plăti pentru a nu fii targetat de reclame nu e legală. Practic ţi se cer bani pentru un drept al tău, de consumator.

Vina aparţine parţial şi Apple, care în 2021 introducea funcţia ce permite să blocheze trackerele care îţi detectează preferinţele. Meta a pierdut 10 miliarde de dolari din cauza acestei funcţii.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×