TikTok a organizat primul eveniment de presă în România și am aflat de ce vin românii pe TikTok, plus detalii despre siguranța comunității

985 ori
<b>TikTok a organizat primul eveniment de presă în România și am aflat de ce vin românii pe TikTok, plus detalii despre siguranța comunității</b>Zilele trecute am luat parte la primul eveniment de presă organizat de TikTok în România, celebra rețea de socializare care în ianuarie anul trecut depășea Instagram ca popularitate în țara noastră. Creșterea a continuat, susținută

Zilele trecute am luat parte la primul eveniment de presă organizat de TikTok în România, celebra rețea de socializare care în ianuarie anul trecut depășea Instagram ca popularitate în țara noastră. Creșterea a continuat, susținută și de pandemie și de timpul petrecut mai mult în casă, iar pe seama acestui eveniment am aflat și alte date importante, pe care vi le comunicăm și vouă mai jos.

Pentru început am aflat că TikTok are peste 1 miliard de utilizatori de la nivel global, utilizatori care vin pe TikTok pentru a se distra în timp ce învață, se bucură sau află lucruri noi. La noi, un procent de 75% dintre utilizatorii români accesează această aplicație pentru a se distra, pentru a descoperi clipuri care îi bucură și le ridică moralul

  • 75% dintre utilizatorii români vin pe TikTok pentru a se distra și 55% dintre aceștia se află într-o etapă pozitivă - se simt fericiți, jucăuși și plini de energie, comparativ cu 32% în medie pentru celelalte platforme.
  • 46% dintre utilizatorii români vin pe TikTok pentru a descoperi lucruri noi și 36% dintre aceștia sunt într-un stadiu de descoperire - sunt curioși, inspirați, receptivi, comparativ cu 34% în medie pentru restul platformelor.
  • În același timp, 34% dintre utilizatorii români vin pe TikTok pentru a rămâne la curent cu trendurile, 33% pentru a învăța lucruri noi și 31% pentru a rămâne conectați la lumea din jur.

Printre gazdele evenimentului s-a aflat și Sylwia Chada, General Manager of Global Business Solutions, TikTok Central Europe, care a declarat următoarele:

"România are una dintre cele mai dinamice comunități din Europa, așa că nu ar trebui să ne suprindă faptul că această piață este a doua ca mărime în regiunea CE din perspectiva de business. Credem că TikTok oferă ceva în plus față de celelalte platforme: atitudinea utilizatorilor. De aceea suntem de părere că este un loc ideal prin care afacerile se pot promova, ajunge la clienți și rămâne conectate cu aceștia, iar rezultatele de business vorbesc de la sine: în 2021, am înregistrat o creștere de 5X în regiunea Central Europe, avem cea mai rapidă creștere din Europa și una dintre cele mai rapide din lume. Ne bucurăm că am avut oportunitatea să venim în România și să fim mai aproape de utilizatorii români."

De asemenea, am mai aflat că românii nu sunt doar creativi, ci sunt și mai deschiși conținutului comercial datorită aspectului interactiv al platformei:

  • 70% dintre aceștia se simt inspirați să afle mai multe detalii despre un produs sau brand
  • 65% nu sunt deranjați să vadă conținut creat de branduri sau companii
  • 84% sunt de părere că TikTok este un loc ideal pentru a descoperi produse sau branduri noi
  • 63% cred că platforma îi ajută să afle despre produse sau branduri la care nu s-au gândit înainte
  • 46% cred că TikTok i-a inspirat să facă cumpărături chiar și atunci când nu căutau să facă acest lucru
  • 1 din 2 utilizatori români au cumpărat un produs după ce l-au văzut pe TikTok
  • 2 din 3 utilizatori români fie au descoperit un lucru nou fie au fost inspirați să descopere mai multe despre acesta
  • 85% dintre achizițiile realizate după ce au văzut produsul respectiv pe TikTok au fost fie neplanificate, fie de moment.

Printre subiectele de discuție în cadrul evenimentului s-a numărat și siguranța comunității, compania luându-și angajamentul de a fi transparentă la acest capitol, în al doilea trimestru al anului fiind șterse 113 milioane de clipuri care încălcau regulile comunității. A crescut și numărul clipurilor neconforme în momentul în care aveau 0 vizualizari, de la 60.8% la 74.7%, sistemul fiind mai rapid la a detecta abaterile.

TikTok ia și alte măsuri, pentru acces gradual la features, în funcție de vârstă. Acest prim eveniment de presă TikTok în România ne-a reconfirmat apetitul românilor pentru celebra rețea de socializare, am aflat de ce intră românii pe TT și am descoperit că siguranța este prioritară. Acest format video vertical este tare popular și români precum Robert Tatoi reușesc să cucerească publicul global prin ingeniozitate. 

⚡ -3% din preț pe QuickMobile.ro dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×