TikTok este primul partener digital din zona divertismentului anunţat pentru competiţia UEFA EURO 2020. Dorinţa sa este de a include cât mai multe clipuri cu momente speciale de la competiţie şi moduri în care fanii vor sărbători golurile.
După cum probabil ştiţi deja, competiţia UEFA EURO 2020 trebuia să aibă loc vara trecută, dar a fost amânată din cauza pandemiei. Ea se va ţine în acest an, iar TikTok a fost anunţat ca sponsor oficial. Pentru a promova competiţia, reţeaua de socializare pe bază de clipuri scurte va lansa efecte speciale AR, Hashtag Challenges, TikTok LIVE-uri şi sunete asociate competiției sportive. UEFA va oferi acces celor de la TikTok la o bază de asset-uri istorice, pentru a crea conţinuturi atractive.
Odată cu acest parteneriat, UEFA EURO 2020 va lansa un cont oficial TikTok, care va distra şi inspira milioane de fani. Competiţia începe în iunie 2021, cu meciul dintre Turcia şi Italia (pe 11 iunie). Meciul de deschidere are loc pe Stadio Olimpico din Roma. 12 oraşe gazdă sunt selectate pentru competiţie. Arena Naţională din Bucureşti va găzdui meciurile Austria - Macedonia de Nord (14 iunie), Ucraina - Macedonia de Nord (18 iunie), Ucraina - Austria (22 iunie) şi un meci din optimile de finală, pe 29 iunie.
TikTok este una dintre cele mai descărcate aplicaţii de pe glob, disponibilă în peste 150 de ţări, în 75 de limbi. Compania din spatele său e pe cai mari, după ce a bătut palma cu case de discuri precum Sony Music, Warner Music Group şi recent şi Universal Music, pentru a putea folosi piese de la ei pe video-urile cu lipsync.
În ianuarie am aflat că TikTok a depăşit Instagram în România ca număr de utilizatori.

