Simţind presiunea achiziţiei Twitter de către Elon Musk, TiKtok începe să facă schimbări la nivel de business şi investeşte serios în gaming. Face primele teste în Vietnam şi doreşte să le ofere utilizatorilor live streaming de jocuri, dar şi o modalitate de a conecta privitorii cu streamerii.
Pentru început sunt integrate în TikTok mini game-uri HTML5 şi ByteDance, compania mamă TikTok anunţă că e mereu în căutare de modalităţi de a îmbogăţi platforma şi a testa noi funcţii ce aduc valoare comunității. Jocurile integrate în TikTok vor avea reclame şi vor fi gratuite. Compania a adus deja un mini game în aplicaţie, în colaborare cu Feeding America, Garden of Good, care aduce cu Farmville. Îl el creşteai legume, primeai puncte şi le puteai folosi pentru a face donaţii spre cauze caritabile.
ByteDance a colaborat şi cu gigantul jocurilor casual Zynga pentru a produce Disco Loco 3D, un endless runner 3D bazat pe HTML5, care funcţiona în aplicaţie. Şi predecesorul lui TikTok în varianta chineză, Douyin avea jocuri integrate, iar Facebook şi chiar Netflix se implică şi ele tot mai mult în gaming-ul mobil. Netflix a promis că va avea 50 de jocuri pe platformă până la final de an.
TikTok a testat şi softuri de streaming pentru jocuri precum Live Studio for PCs şi a permis unor creatori de conţinut să integreze mini aplicaţii în video-uri. Cei de la TechCrunch au descoperit şi indicii că se lucrează la jocuri ca Pictionary, vânători de comori şi altele care se pot juca în timpul unui livestream.