TCL a profitat de prezența la IFA pentru a anunța și un parteneriat grandios, astfel că vorbim aici despre TCL în calitate de partener oficial al Jocurilor Olimpice și Paralimpice. Evenimentul în care a fost marcat momentul a avut loc chiar în mijlocul standului uriaș de la IFA, unde am avut și o pârtie de schi acorbatic freestyle full size, compusă din panouri TV.
Întreg standul a fost inspirat de Jocurile Olimpice de Iarnă 2026 din Milano și am avut motto-ul "Inspire Greatness" menționat peste tot în jur. Am aflat detalii și despre materialul numit TCL ECORA, creat din deșeuri ceramice provenite din Jingdezhen (o zonă celebră pentru porțelanul chinezesc), un soi de piatră reciclabilă cu textură premium.
Am descoperit și platforma NXTHOME care include o colecție de dispozitive care combină design-ul artistic cu funcționalitatea smart home. Iată ce am avut ca noutăți:
- TCL C8K TV – un televizor premium cu sunet by Bang & Olufsen, materiale Alcantara și panou CMF „Moving Colors” care schimbă culorile în funcție de lumină. Clar gândit pentru zona de entertainment high-end.
- FreshIN 3.0 Air Conditioner – aer condiționat super silențios, cu control vocal și AI pentru optimizarea consumului. Practic, răcorește camera fără să-ți deranjeze somnul, și face asta filtrând și particulele dăunătoare din aer.
De asemenea, divizia TCL CSOT (se ocupă cu tehnologia de display) a prezentat:
- Art TV Display 8:9 de 85” Ultra Low Power – un display mare, dar care consumă extrem de puțin. Are o polarizare anti-reflexie similară cu textura hârtiei și oferă o experiență tip galerie de artă. Genul de produs pentru publicul nișat, dar rafinat.
- Primul ecran Oxide IJP OLED de 14” pentru laptopuri – printare inkjet pe oxid, o tehnologie mai eficientă din punct de vedere al resurselor și cu durată mare de viață a bateriei. Foarte promițător pentru viitorul laptopurilor ultra slim.
Standul copleșitor TCL de la IFA 2025 a bifat maximum de vizibilitate, cu un volum uriaș de peste 215.000 de vizitatori așteptați la târgul de tehnologie. TCL a arătat că poate inova și în zona sustenabilă, că are planuri solide pentru segmentul premium și că vrea să joace tare și în smart home, nu doar în televizoare.