eMAG dezvăluie primele detalii ale campaniei BLACK FRIDAY 2022! 1.5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 milioane lei + tur depozit Joița

8.070 ori
<b>eMAG dezvăluie primele detalii ale campaniei BLACK FRIDAY 2022! 1.5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 milioane lei + tur depozit Joița</b>Dimineața zilei de 7 noiembrie a însemnat participarea la o conferință specială eMAG, desfășurată sub semnul campaniei Black Friday din acest an. Evenimentul a avut loc chiar la sursă, adică în cadrul depozitului pe care retailerul îl are ridicat

Dimineața zilei de 7 noiembrie a însemnat participarea la o conferință specială eMAG, desfășurată sub semnul campaniei Black Friday din acest an. Evenimentul a avut loc chiar la sursă, adică în cadrul depozitului pe care retailerul îl are ridicat în Joița, aproape de București. Gazdele au fost Tudor Manea (CEO eMAG) și Iulian Stanciu (președinte executiv eMAG). Înainte de conferința propriu-zisă am participat și la un tur al depozitului, despre care aflați detalii în rândurile de mai jos.

eMAG Black Friday 2022

Știu că v-ați fi dorit să revenim de la eveniment cu produsele vedetă ale campaniei din acest an, dar mai avem ceva de așteptat, iar dacă ar fi să estimez, aș zice că miercuri pe 9 noiembrie vom avea primele oferte dezvăluite. Ce am aflat astăzi a fost că eMAG a pregătit 1.5 milioane de oferte de Black Friday 2022, alături de partenerii din Marketplace și că pregătirile pentru acest eveniment de shopping au început cu 10 luni în urmă.

eMAG

Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit pentru ziua de 11 noiembrie se ridică la 360 de milioane de lei. Vânzările estimate sunt de 639 milioane de lei, creștere cu 30 milioane față de anul trecut. 93% dintre români știu ce este Black Friday, iar bugetul aproximativ pe care românii îl vor cheltui în această zi este de 2500 lei, în următoarele procente:

  • Produse electrocasnice mici: 39.1%
  • Televizoare: 33.5%
  • Telefoane mobile: 22.6%
  • Haine: 22.4%

eMAG spune că 69% din oferte vor fi la cel mai bun preț din 2022, iar legat de livrare, eMAG vrea să livreze produsele până pe 25 noiembrie. Pe 11 noiembrie 40.000 de produse vor fi livrate în București la easybox. Nu lipsesc soluțiile de plată flexibile, cu 4 rate prin contul eMAG/My Wallet sau până la 40 de rate fără dobândă prin credituri bancare.

Există și o promoție eMAG Genius (între 7-13 noiembrie), astfel că la un abonament încheiat pe un an (cost 99.99 lei) se oferă 4x vouchere de 25 lei fiecare pentru Tazz, eMAG, Fashion Days și Freshful

Produse eMAG Black Friday 2022:

  • 160.000 de electrocasnice mici
  • 60.000 de televizoare
  • 205.000 smartphone-uri și gadget-uri
  • 40.000 de laptop-uri
  • 60.000 frigidere și mașini de spălat
  • 350.000 de produse fashion
  • 1.5 milioane de scutece
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 62 de tone de cafea
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale:

  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România 
  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro 
  • Peste 10 kg de aur 
  • Peste 58 de tone de carne de porc 
  • Servicii medicale- abonamente, screening și analize 
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion 
  • Ceasuri și bijuterii de lux

Evoluție gamă de produse

În cadrul evenimentului am avut și o serie de grafice importante, iar ceva interesant are de-a face cu evoluția gamei de produse eMAG. În prezent s-a atins o gamă de 12.002.101 milioane produse în 2022, în condițiile în care în 2016 aveam doar 991.000 de produse. Creșterea este uriașă, iar o evoluție vedem și în cadrul Marketplace România, unde numărul de selleri a urcat de la doar 20 în 2013 la 36.191 selleri acum în 2022. 

eMAG

Sunt și alte date importante comunicate, printre care cele referitoare la traficul realizat pe dispozitivele mobile. Dacă în 2021 doar 2% din trafic venea de pe telefon, în 2016 am trecut de pragul de 50%, iar în 2022 s-a atins 83% - vizite pe care românii le fac de pe smartphone, desktop-ul înregistrând un picaj masiv.

Tur depozit

Legat de tur, am fost conduși prin diferite secțiuni ale unei clădiri parte din depozitul de la Joița, iar în primul rând am luat contact cu zona de unde pleacă produsele de mici dimensiuni, precum telefoanele pe care le veți comanda de Black Friday. Tot aici am văzut și detergenți, produse de curățenie, plus alte mii de produse mici, care se perindau inclusiv pe o bandă de transport de 3.5 km.

În total în depozit sunt 10 km de benzi de transport, modalitate prin care se reduc drumurile angajaților de la un punct la altul și scade și agitația și forfota la care te-ai aștepta într-un asemenea loc. Eficiența este cheia aici, în secțiunea de pregătire a coletelor. Am văzut apoi o stație de recepție a coletelor, plus un carusel de colete identificate și sortate în funcție de culoarea lăzii de transport pe bandă. Trebuie spus că acest hub de la Joița consumă 1 MW și că deasupra halelor sunt montate panouri fotovoltaice cu o capacitate de producție de 2 MW. 

În final am văzut și un braț robotic de picking, primul din depozit, aflat într-un test pilot, care poate prelucra 500 unități/oră cu ajutorul unor ventuze, iar învățarea de zi cu zi îl va ajuta la sporirea eficienței. Legat de depozit, eMAG a investit în roboți de ultimă generație, mai precis 43 de milioane de euro în tehnologie - modalitate prin care angajații devin mai productivi și prin care eMAG reușește să mențină neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant. În depozit lucrează 1500 de angajați, există 28 de stații de picking, 432 roboți tip shuttle și avem o capacitate de procesare de 4 ori mai mare. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×