Pe tot parcursul perioadei de izolare am văzut cum multe companii de pe plan local au venit cu tot soiul de inițiative, de la igienizarea gratuită a terminalelor, la service door-to-door sau oferte ce implicau extinderea garanției. Chiar dacă multe dintre restricții au fost ridicate începând de astăzi, în continuare este recomandată evitarea locurilor aglomerate, astfel că programele de acest tip sunt binevenite.
Acum și cei de laAcer ne propun un program similar intitulat "+100 de zile de garanție" care după cum și numele dă de înțeles, vine să prelungească garanția pentru dispozitive cu 100 de zile. Aflați că puteți beneficia de această extindere dacă perioada de garanție a dispozitivului vostru Acer a expirat între 1 martie și 25 mai - având astfel posibilitatea de a apela la centrul de service după ce situația se mai liniștește și trecem cu bine peste epidemie.
Ce trebuie să faceți?
- Scanați bonului de vânzare sau alte documente care confirmă data achiziției.
- Trimiteți documentul prin e-mail la adresa: service.EE@Acer.com
- Veți primi o confirmare a prelungirii garanției.
Promoția este valabilă până la data de 31 iunie 2020 și se aplică pentru produsele din portofoliul Acer comercializate pe plan local, de la laptop-uri, monitoare, sisteme desktop sau de tip all-in-one, dar și pentru videoproiectoare.