Cel mai nou produs de la Sonos nu este un produs hardware ci un serviciu, Sonos Pro. Este dedicat patronilor de business-uri care vor să redea muzica în locaţiile lor și include un dashboard web care îţi permite să configurezi boxele oriunde te-ai afla. Sonos Pro e gândit pentru baruri, restaurante şi magazine, toate având speakere care redau muzica pentru clienţi.
Ideea este să poţi reda acea muzică fără să încalci reguli de licenţiere. Sonos Pro funcţionează fără probleme cu tot hardware-ul compatibil S2, de la seria Ikea Symfonisk la speakere Amp şi Port. Clienţii Pro primesc acces la un portal web, care le permite să controleze de la distanţă ce se aude în fiecare locaţie a business-ului lor. Poţi face şi diagnosticare de la distanţă şi repară problemele.
Dacă eşti client Sonos normal, consumatorul clasic şi vrei să resetezi sistemul Sonos de acasă trebuie să scoţi boxele din priză. Un client Sonos Pro poate face asta din soft. Poţi programa şi anumite genuri de muzică şi playlisturi pentru anumite momente ale zilei, schimba volumul (mai jos dimineaţa, mai sus seara) şi multe altele.
Abonamentul lunar Sonos Pro este 35 de dolari pe lună pentru fiecare locaţie. Include şi Sonos Backgrounds, un serviciu comercial de muzică licenţiată care include muzica de la artişti independenţi. Trebuie spus că e nevoie de astfel de servicii, deoarece restaurantele şi barurile nu au voie să redea muzica de pe Spotify sau Apple Music sau alte aplicaţii de gen, ele fiind licenţiate doar pentru uz personal.