Care au fost cele mai active branduri tech în social media din România? (Top Social Media 2021 Revista Biz)

1.473 ori
<b>Care au fost cele mai active branduri tech în social media din România? (Top Social Media 2021 Revista Biz)</b>Săptămâna trecută Revista Biz a ţinut un eveniment, în cadrul căruia a dezvăluit un top 10 cu cele mai active branduri în social media pe piaţa din România. Este ediţia cu numărul 13 a clasamentului şi a adus în prim

Săptămâna trecută Revista Biz a ţinut un eveniment, în cadrul căruia a dezvăluit un top 10 cu cele mai active branduri în social media pe piaţa din România. Este ediţia cu numărul 13 a clasamentului şi a adus în prim plan 50 de branduri esenţiale, pe care le aflaţi în clipul de mai jos.

Rezultatul este Top Social Brands 2021, o analiză a peisajului social media din ţara noastră, care indică marii câştigători ai domeniului, inovaţiile brandurilor de pe reţelele de socializare şi cele mai de impact campanii. Bătălia pare a se da între producătorii de gadgeturi, operatori de telefonie şi marile supermarketuri şi restaurante fast food în acest top 10. Iată cum arată el:

  1. LIDL
  2. Samsung
  3. Huawei
  4. Banca Transilvania
  5. Vodafone
  6. KFC
  7. McDonald’s
  8. Telekom
  9. Oppo
  10. Fashion Days

Pe noi ne interesează latura tech şi găsim Samsung pe locul 2, după un an 2020 când a fost pe locul întâi. Compania a avut o promovare intensă a telefoanelor din seria Galaxy S21, ulterior şi seria Galaxy A. A promovat mult şi monitoarele sale de gaming şi s-a implicat activ în competiţii de League of Legends Wild Rift şi alte evenimente de gaming. 

Pe 3 se află Huawei, în aceeaşi poziţie ca în 2020, venind după un an plin de campanii de reduceri, vouchere şi colaborări cu producătorii de aplicaţii care şi-au adus softurile în AppGallery. A intrat şi în noi segmente de produs, ca monitoare, periuţe electrice, a lansat tablete şi laptopuri noi. A pornit şi o serie de podcasturi şi a ţinut lansări vizibile în online, în frunte cu cea a magazinului online propriu. 

Din rândul operatorilor, Vodafone e pe locul 5, în creştere cu o poziţie faţă de anul 2020, iar Telekom e pe 8, ca şi în 2020. Oppo este un new entry în clasament, direct pe locul 9, beneficiind de campanii care au atras publicul, o sumedenie de terminale atractive. Sunt şi chestiuni de prestigiu, ca soneriile compuse de Hans Zimmer pentru Find X3 Pro şi acea super reclama pentru telefon, dar şi promovarea intensă a seriei Reno5 cu clipuri bine realizate.

Oppo a fost foarte vizibilă şi prin parteneriate la nivel sportiv, sponsorizând competiţii sportive, avându-l pe Horia Tecău ca imagine şi colaborând şi cu Mihai Bendeac şi rapperul DOC.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×