Recunoaşteţi, v-a fost dor de un proces ridicol marca Apple! Steve Jobs nu mai e printre noi, dar Apple găseşte totuşi spiritul critic şi de chiţibuşar pentru a ataca pe nepusă masă o companie cu care nu are nici o rivalitate sau legătura. Motivul? Un logo în formă de fruct.
Apple a pornit un proces contra dezvoltatorilor aplicaţiei "Prepear", din cauza logo-ului sau în formă de pară. Prepear este o aplicaţie care include reţete, planuri de mese zilnice, liste de cumpărături şi livrări de la supermarket. Aparent Apple are o problemă cu faptul că atribute ale acestui logo seamănă prea mult cu ale logo-ului propriu. Prepear a postat pe Instagram că Apple a decis să le atace "mica lor afacere" afirmând că logo-ul cu pară seamănă prea mult cu cel cu mărul şi le afectează brandul.
Firma dată în judecată a declarat că va face tot posibilul să îşi păstreze logo-ul şi să trimită un mesaj spre marile companii tech "că achiziţionarea de companii mici are consecinţe". A fost pornită şi o petiţie pe Change.org pentru a convinge Apple să renunţe la acest caz stupid şi în acelaşi timp să fie oprite marile companii tech din abuzarea poziţiei lor, mai ales când afectează companii mici deja în prag de faliment pe fond de Covid-19.
Petiţia are peste 9000 de semnături deja. Se pare că Apple are un istoric cu astfel de abordări, având deja zeci de cazuri în care s-a opus utilizării unui logo în formă de fruct. Alte exemple vizate au fost un partid din Norvegia sau o firmă de ciclism din Germania cu logo-uri fructe.