>Concedieri masive la Microsoft! Activision Blizzard și King pierd sute de angajați, mai multe jocuri sunt anulate

Concedieri masive la Microsoft! Activision Blizzard și King pierd sute de angajați, mai multe jocuri sunt anulate

743 ori
<b>Concedieri masive la Microsoft! Activision Blizzard și King pierd sute de angajați, mai multe jocuri sunt anulate</b>Microsoft a început o nouă rundă masivă de concedieri, vizând în special divizia de gaming, inclusiv Xbox și studiourile Activision Blizzard. Conform Bloomberg, sute de angajați au fost afectați la nivel global, în ceea ce sursele numesc o restructurare

Microsoft a început o nouă rundă masivă de concedieri, vizând în special divizia de gaming, inclusiv Xbox și studiourile Activision Blizzard. Conform Bloomberg, sute de angajați au fost afectați la nivel global, în ceea ce sursele numesc o restructurare „semnificativă”. Mai jos avem detalii.

Cel mai mare impact vine din partea King, studio-ul din Stockholm cunoscut pentru Candy Crush, care pierde 10% din personal. Vorbim despre aproximativ 200 de oameni în acest caz. Afectate sunt și echipe europene precum ZeniMax, dar și studiouri mari din portofoliul Xbox, inclusiv Raven Software, Sledgehammer Games, 343 Industries (creatorii Halo) și Turn 10 Studios (creatorii Forza Motorsport). 

Printre cele mai mari pierderi se numără anularea mai multor titluri în dezvoltare de ani buni. Everwild, proiectul fantezist al Rare (UK), a fost oficial abandonat, la fel ca un joc online original al ZeniMax. Ambele studiouri vor fi restructurate după aceste decizii. Un alt șoc vine din direcția reboot-ului Perfect Dark, care a fost complet anulat, iar studioul The Initiative, închis permanent.

Matt Booty, șeful Xbox Game Studios, a transmis intern că aceste măsuri fac parte dintr-un „efort mai amplu de realocare a resurselor”. Aceasta este a doua rundă majoră de concedieri Microsoft din 2025. După cele 6.000 de posturi eliminate în mai, urmează acum încă 9.000 de disponibilizări la nivelul întregii companii, afectând mai multe departamente.

Phil Spencer, CEO-ul Microsoft Gaming, a recunoscut într-un email intern că deciziile sunt dure, dar necesare pentru a prioritiza „oportunitățile cele mai promițătoare”. El a mai spus că angajații afectați vor primi sprijin pentru a aplica în alte roluri din companie. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×