La început de lună iulie toate privirile au fost îndreptate către Apple odată cu anunțul headset-ului VR/AR numit Vision Pro, un produs fascinant dar și cu un preț pe măsură, de 3500 de dolari. Dacă această sumă ți se parea piperată, află că cei de la Caviar au pregătit o ediție specială a acestui headset deși încă nu a fost lansat comercial și nici nu va sosi mai devreme de 2024.
Compania a prezentat versiunea Apple Vision Pro Caviar Edition ce își trage inspirația de la ochelarii flip a lui Tom Ford și măștile de ski Gucci. Headset-ul este decorat cu peste 1.5 kg de aur de 18K, iar banda de fixare este realizată din piele Connolly, aceeași furnizată și către Curtea Regală Britanică și cea folosită pe Rolls-Royce.
În ediție Caviar, ochelarii au și un cover pentru zona frontală astfel că potențialii cumpărători vor putea renunța la acea funcționalitate EyeSight prin care cei din jur pot vedea ochii utilizatorilor printr-un stream video. Acest model de lux are un preț de pornire de 39.900 dolari și vor exista doar 24 de unități, cu lansarea programată pentru toamna anului viitor.