Au început să vină şi cifre cu privire la evoluţia celor de la eMAG cu ocazia lui Black Friday, în 2024 versus 2023. Aflăm spre exemplu că după 3 ore de la startul reducerilor au fost înregistrate comenzi în valoare de 524 de milioane de lei, cu 26% mai mult decât în 2023.
Aflaţi şi că în doar 3 ore au fost 1,6 milioane de produse vândute, iar clienţii Genius au comandat, în medie, 6 produse cu transport în locker. Electrocasnicele mici au fost la mare căutare, fiind produsele vedetă, datorită diversității lor şi a celui mai mic preţ din an. De asemenea, au primit un boost şi vânzările de cosmetice, suplimente, produse pentru îngrijire personală, băuturi, produse de băcănie și hrană pentru animale.
Produsele de curăţenie au fost şi ele la mare căutare. Aceasta este ediţia cu numărul 14 de Black Friday pentru eMAG, iar clienţii au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 de milioane de lei. Această sumă include și comenzile realizate prin Marketplace.
Clienţii Genius au plasat comenzi cu o valoare cu 11% mai mare faţă de anul 2023, din categorii diverse. Cei care au optat pentru un abonament Genius de Black Friday au beneficiat de un bonus: 6 vouchere la eMAG cu valoare totală de 150 de lei și un voucher surpriză pe Fashion Days. Reînnoirea abonamentului a adus un voucher de 30 de lei atât la eMAG, cât și pe Fashion Days.
Recorduri la eMAG Black Friday 2024
- Minutul de aur: 07:18, cu produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, creștere de 44% comparativ cu anul trecut
- Secunda de aur: 633 de produse comandate
- Plata cu cardul a atins un nivel ridicat de 73,35%
- 85% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile unde acest serviciu este disponibil
- Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 53 de produse diferite din 24 de categorii (mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, electronice mari, produse pentru casă), în valoare de 17.000 de lei
Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
90% dintre clienți au accesat oferta de Black Friday de pe mobil, iar aproape un sfert dintre aceștia aveau un abonament Genius.
Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday
Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 383.000 de produse, o creștere de 27% față de anul anterior. Un număr impresionant de 10.300 de parteneri au primit comenzi în primele 3 ore ale evenimentului.
Top categorii de produse vândute
- 311.000 de cosmetice, suplimente și produse de îngrijire personală
- 411.000 de băuturi, produse de băcănie, petshop și produse de curățenie
- 207.000 de jucării și articole pentru copii
- 68.000 de laptopuri, produse IT, birotică, papetărie și cărți
- 54.000 de televizoare, produse audio-video și gaming
- 86.000 de telefoane, tablete, wearables și căști
- 97.000 de electrocasnice mici
- 62.000 de electrocasnice mari
- 52.000 de produse fashion & sport
- 103.000 de mobilă și produse pentru casă
Produse speciale vândute
- Pachete turistice – 1.372 nopți de cazare
- Automobile – 14 comenzi
- Aur și monede – 3,6 kg
- Carne de porc – 28 de tone
- Servicii medicale – 1.172 de comenzi
- Vouchere cu reducere de 45% la bilete de avion – 32.126 de bilete comandate
Topul județelor după valoarea medie a comenzilor
- București
- Constanța
- Dolj
- Bihor
- Giurgiu