evoMAG atrage investiții de 2 milioane de euro de la Catalyst România, cu planuri de extindere a rețelei în următorii 2 ani

1.039 ori
<b>evoMAG atrage investiții de 2 milioane de euro de la Catalyst România, cu planuri de extindere a rețelei în următorii 2 ani</b>evoMAG.ro este, după cum bine știți, unul dintre retailerii electro-IT populari din România, comerciant care astăzi are un anunț mare de făcut și anume atragerea unei investiții de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalys România

evoMAG.ro este, după cum bine știți, unul dintre retailerii electro-IT populari din România, comerciant care astăzi are un anunț mare de făcut și anume atragerea unei investiții de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalys România. Aceasta din urmă este una dintre cele mai imporante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România. 

Investiția atrasă este prima de o asemenea anvergură pentru evoMAG și are rolul de a confirma parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existență în piața de eCommerce din România, validând și sprijining strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

Iată ce spune CEO-ul evoMAG, Mihai Pătrașcu:

"Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare.”

evoMAG declară faptul că această investiție va susține extinderea pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante. Se va accelera dezvoltarea în ofline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, dar și dubla protofoliul de produse în următorii 3 ani. Vom avea noi categorii de produse, spațiu de depozitare extins și procese operaționale eficientizate pentru a susține creștere anticipată. 

În 2021 retailerul a înregistrat vânzări de 34 milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avansa de 46% - cel mai mare din ultimii ani. Creșterea anuală medie este de 25%, iar în acest an compania mizează pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. 

Creșterea vânzărilor va fi susținută prin investiții evoMAG în diminuarea duratei de livrare a produselor, cu 90% din totalul comenzilor fiind livrate în prezent în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii. Ținta este ca până la final de 2023 peste 95% din comenzi să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

De asemenea, evoMAG va crește echipa de angajați în departamente cheie precum depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×