Facebook renunţă la butonul de Like pentru paginile artiştilor şi brandurilor; Pages are un design nou

2.326 ori
<b>Facebook renunţă la butonul de Like pentru paginile artiştilor şi brandurilor; Pages are un design nou</b>Facebook a anunţat o decizie ciudată în această săptămână şi anume de a renunţa la afişarea numărului de like-uri şi la butonul de Like de la paginile celebrităţilor. Regula se aplică pentru paginile artiştilor şi brandurilor, dar şi cele ale personalităţ

Facebook a anunţat o decizie ciudată în această săptămână şi anume de a renunţa la afişarea numărului de like-uri şi la butonul de Like de la paginile celebrităţilor. Regula se aplică pentru paginile artiştilor şi brandurilor, dar şi cele ale personalităţilor. Avem detalii mai jos.

Facebook Page

Pe viitor vom vedea doar numărul de followeri pentru alde Lady Gaga, Tom Cruise şi Coca-Cola, dar şi fluxul de ştiri (News Feed) dedicat. S-a schimbat şi layout-ul acelor pagini, pentru a scoate în evidenţă conţinutul, dar a uşura şi navigarea. Există şi un nou format Q&A pentru a încuraja fanii să interacţioneze cu brandul sau vedeta preferată, dar şi noi tool-uri şi insight-uri pentru administratorii păgânilor. Facebook a făcut teste cu Pages ale celebrităţilor încă din vara trecută.

Facebook Page

Facebook a ales să scape de Like-uri pentru că acum consideră că ele nu reprezintă măsura reală a popularităţii unei pagini. Mulţi utilizatori dădeau Like unei pagini şi apoi îi dădeau unfollow, ca să le dispară update-urile din News Feed, deci like-ul devenea irelevant. Acum follow-urile reprezintă noul metric relevant. News Feed-ul cel nou al acelor pagini încurajează conversaţiile şi interacţiunile, iar FB oferă şi sugestii pentru alte figuri publice, pagini, grupuri şi conţinut Trending relevant pentru pagină.

Atunci când dai follow unei pagini vei putea vedea comentariile brandului sau celebrităţii asupra postarilor altora scoase în evidenţă în zona de sus a comentariilor pentru vizibilitate mai bună. S-a umblat şi la moderare, iar acum FB şi-a îmbunătăţit abilitatea de a detecta conţinut violent, sexual, rasist, spam şi phishing. Pages în varianta nouă ajunge la toată lumea în următoarele luni.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×