Retailerul Flanco a deschis trei noi magazine sub conceptul Smart Discounter, consolidându-și astfel poziția pe piața electro-IT din România. Potrivit companiei, noile locații sunt parte a strategiei de reamenajare a rețelei, care numără în prezent 163 de magazine.
Magazinele Flanco Arad (str. Banu Mărăcine nr. 6) și Flanco Râmnicu Sărat (str. Victoriei nr. 2, complex Victoria) au fost redeschise pe 6 martie, în timp ce reamenajarea magazinului din Giurgiu (Șos. București nr. 156, complex Family Center) a fost finalizată pe 24 ianuarie. Suprafața totală a acestor spații comerciale este de aproximativ 2.500 mp, iar retailerul susține că oferă o experiență de cumpărături îmbunătățită.
„Continuăm extinderea și modernizarea rețelei în linie cu poziționarea noastră de Smart Discounter”, a declarat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco. Acesta a subliniat că toate magazinele, indiferent de branding, beneficiază de promoțiile și campaniile retailerului.
Odată cu aceste inaugurări, Flanco ajunge la 14 orașe unde noua identitate vizuală este implementată, printre care București, Ploiești, Constanța și Brașov. În plus, rețeaua oferă clienților acces la diverse discounturi și servicii, cum ar fi programul „Rabla la telefoane” (până la 30% reducere la schimbul unui telefon vechi) și programul „Rabla pentru electrocasnice” (voucher de 300 de lei la predarea unui aparat uzat).