Google, Netflix, Spotify dau cu tifla Apple, nu aduc aplicaţii native pe casca Vision Pro

1.574 ori
<b>Google, Netflix, Spotify dau cu tifla Apple, nu aduc aplicaţii native pe casca Vision Pro</b>Apple Vision Pro e disponibilă la precomandă din această săptămână şi odată cu această veste au apărut hands-on-uri şi impresii despre produs. Livrările încep de pe 2 februarie, iar până atunci aflăm şi că Apple are o problemă

Apple Vision Pro e disponibilă la precomandă din această săptămână şi odată cu această veste au apărut hands-on-uri şi impresii despre produs. Livrările încep de pe 2 februarie, iar până atunci aflăm şi că Apple are o problemă: Google, Netflix, Spotify îi dau cu tifla şi nu aduc aplicaţii native pe cască, nici măcar YouTube.

Avem de-a face cu un headset mixed reality, care vrea să ofere o experienţă imersivă audio-vizuală. Netflix, YouTube şi Spotify sunt cele mai populare aplicaţii de streaming de conţinut media din lume şi totuşi ele nu îşi vor aduce experienţa pe headset. YouTube şi Netflix susţin că nu vor permite aplicaţiei lor de iPad să ruleze pe headsetul mixed reality. Utilizatorii pot face totuşi streaming pe Vision Pro folosind un browser, dar sacrifică din experienţă.

De remarcat că Spotify nu a creat o aplicaţie nici pentru headsetul Meta Quest. Asta aminteşte de perioada când Microsoft a stat luni, dacă nu ani fără Gmail şi YouTube pe Windows Phone, fără aplicaţii native mă refer. Nici aplicaţii Metal, Roku sau Tidal nu par a merge pe Vision Pro. Avem măcar Disney+, Amazon Prime Video, HBO Max şi ESPN.

Pentru a face precomandă trebuie să îţi scanezi fața cu un iPhone sau iPad via Face ID, pentru a crea o potrivire perfectă a căştii pe cap. Vision Pro costă 3648 de dolari, în versiunea cu lentile cu dioptrii. Vor fi demo-uri în Apple Store-uri de pe 2 februarie.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×