Ştiam de ceva vreme că Huawei va pivota spre diferite alte industrii şi segmente, dar nu ne aşteptam să îi găsim în cea a serviciilor, mai precis HoReCa. Am văzut gigantul chinez cochetând cu periuţe de dinţi, automobile electrice, monitoare de gaming, dar acum vrea îşi creeze propriile... cafenele, aşa cum aflăm de la Degustăm.ro.
Se pare că Huawei ar vrea să concureze cu Starbucks şi are în plan deschiderea a peste 100 de cafenele în Shanghai, concurând cu lanţul american. Huawei a aplicat recent pentru un nou trademark cu următorul motto: "O ceaşcă de cafea absoarbe energia cosmică". Asta înseamnă că firma chineză ar urma să atace un nou segment de piaţă, cel al cafenelelor. Plănuieşte să înfiinţeze peste 100 de locaţii în metropola chineză, dorind să atragă generaţia tânără către companie şi să revitalizeze brandul său.
Dorinţă este şi de a oferi un spaţiu de socializare şi o oază de tehnologie şi conlucrare pentru străini. În aprilie 2021 un discurs al CEO-ului Ren Zhengfei indica dorinţa de a pătrunde în noi segmente. Pe atunci managerul general vorbea despre avantajul de a lucra şi socializa într-o cafenea. Tot atunci el preciza că această licoare adună minţile luminate la un loc. Evident totul va fi tehnologizat, cu spaţii de încărcare wireless, tablete pentru comenzile de cafea şi altele de genul.
Posibil să vedem şi zone de joacă pe bază de tablete uriaşe şi proiectoare, cum aveau McDonald's şi KFC la un moment dat. Şi dacă tot intră în industria cafelei, Huawei ar putea produce şi espressoare cu capsule sau espressoare automate. Pe când şi un restaurant Huawei şi oare ce specific de mâncare s-ar găsi acolo?