MacBook-ul accesibil cu procesor A18 Pro ar putea costa doar 599 de dolari în SUA; Când sosește?

678 ori
<b>MacBook-ul accesibil cu procesor A18 Pro ar putea costa doar 599 de dolari în SUA; Când sosește?</b>Apple ar putea lansa în curând un MacBook entry-level cu cipset de iPhone 16 Pro sub capotă. Primele detalii cu privire la acest model au apărut pe web în urmă cu câteva săptămâni, iar acum un raport Digitimes ne oferă detalii cu privire la prețul

Apple ar putea lansa în curând un MacBook entry-level cu procesor de iPhone 16 Pro sub capotă. Primele detalii cu privire la acest model au apărut pe web în urmă cu câteva săptămâni, iar acum un raport Digitimes ne oferă detalii cu privire la prețul acestui model. Cât va costa?

Conform publicației, acest prim MacBook accesibil va aduce un procesor Apple A18 Pro și va avea display de 12.9 inch în diagonală. Ar urma să fie listat la o sumă cuprinsă între 599 și 699 de dolari în SUA. Pentru comparație, cel mai ieftin MacBook din portofoliul companiei este modelul Air M4, de 13 inch, care pornește de la 999 de dolari. 

Marea schimbare este trecerea la un procesor din seria A, cip folosit și pe iPhone, în locul tradiționalelor cipuri Apple M. Mișcarea ar putea reduce costurile de producție și ar permite un design mai subțire, fără coolere, potrivit pentru utilizare zilnică, browsing și aplicații ușoare. În plus, acest model ar putea atrage utilizatori de Windows și Chromebook care până acum evitau Mac-urile din cauza prețului.

Segmentul laptopurilor Mac sub 700 USD nu a mai fost abordat de Apple de ani buni. Pare că Apple dorește să atragă mai mulți utilizatori în ecosistem odată cu acest model. Conform zvonurilor, va fi disponibil în culori atractive precum argintiu, albastru, roz și galben. Asta va face noul MacBook accesibil atractiv pentru elevi și studenți.

Conform surselor MacRumors, lansarea ar putea avea loc spre finalul lui 2025 sau începutul lui 2026. Se estimează că vor fi vândute între 5 și 7 milioane de unități anual. Asta ar crește volumul total de MacBook-uri vândute cu până la 40%, semn că gigantul din Cupertino mizează serios pe acest segment.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×