Magazinele online se așteaptă la creșteri de minim 20% a vânzărilor de Black Friday 2020, pe fondul desfășurării majoritar online

934 ori
<b>Magazinele online se așteaptă la creșteri de minim 20% a vânzărilor de Black Friday 2020, pe fondul desfășurării majoritar online</b>Suntem la mijloc de săptămână și ne pregătim cu liste de produse, whislist-uri și facem calcule pentru a vedea câți bani să punem deoparte pentru cumpărăturile de Black Friday 2020. Mulți retaileri au dat deja

Suntem la mijloc de săptămână și ne pregătim cu liste de produse, whislist-uri și facem calcule pentru a vedea câți bani să punem deoparte pentru cumpărăturile de Black Friday 2020. Mulți retaileri au dat deja startul unor astfel de campanii, dar pe 13 noiembrie vom avea parte de marile reduceri, o zi în care românii au în plan să cumpere mai mult decât anul trecut. Asociația Magazinelor Online are estimări și detalii despre vânzările ce vor fi generate în această ediție!

În primul rând aflăm că ediția din acest an a Black Friday va înregistra o creștere medie a vânzărilor cu 20% comparativ cu anul precedent. Asta se întâmplă pe fondul creșterii generalizate a consumului în primele 9 luni și a migrării masive a clienților în online, pe toate categoriile de produse. Iată ce a spus Florinel Chiș, director executiv ARMO:

"Membrii ARMO estimează că vânzările de Black Friday vor crește cu 20% anul acesta, iar evenimentul se va desfășura cu precădere în online chiar și pentru magazinele tradiționale, care vor livra la distanță. Magazinele din asociație au raportat deja creșteri semnificative pe toate categoriile de produse în ultimele luni, cu excepția turismului, și s-au pregătit pentru o cerere substanțial crescută din partea clienților."

Mai aflăm și faptul că publicul și mutat bugetele de călătorii sau de vacanțe în investiții pentru propria locuință, de la renovări complete, până la mici produse de mobilier care să le ușureze procesul de telemuncă, produse ce vor fi la mare căutare de Black Friday. Avem și detalii despre așteptările unor magazine online precum Vivre, evoMAG și F64. 

Vivre va da startul ofertelor în această seară (11 noiembrie) și se așteaptă la o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut, la un Black Friday record, cu vânzări de peste 10 milioane de euro. evoMAG a majorat stocurile cu 50% și va oferi discount-uri de până la 85% la peste 100.000 produse. F64 a pregătit 1000 de produse din categoria echipamentelor pentru vlogging, drone pentru începători. Va da startul promoției de Black Friday pe 12 noiembrie.

Noi avem o listă cu retailerii ce participă la campania de Black Friday aici, dar și un LIVE BLOGGING unde postăm cele mai bune oferte chiar aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×