Mircea Tomescu preia funcția de Chief Marketing Officer la eMAG pentru trei piețe regionale

671 ori
<b>Mircea Tomescu preia funcția de Chief Marketing Officer la eMAG pentru trei piețe regionale</b>Într-un context regional dinamic, eMAG, liderul pieței de e-commerce din Europa Centrală și de Est, anunță o mișcare strategică în cadrul echipei sale de conducere. Mircea Tomescu se alătură echipei ca Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria..

Într-un context regional dinamic, eMAG, liderul pieței de e-commerce din Europa Centrală și de Est, anunță o mișcare strategică în cadrul echipei sale de conducere. Mircea Tomescu se alătură echipei ca Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria, aducând cu el o experiență vastă de peste 25 de ani în domeniul comunicării strategice și managementului.

Rolul lui Tomescu va fi esențial în consolidarea prezenței eMAG pe piețele din Bulgaria și Ungaria, extinzând succesul deja înregistrat în România. Experiența sa anterioară în branduri de top și contribuția sa la remodelarea retailului modern sunt aspecte cheie care vor influența strategia de brand și marketing a eMAG. 

Tomescu și-a început mandatul cu inițiative de succes precum cea mai recentă ediție de Black Friday din România, înregistrând un record de 2,8 milioane de produse comandate de peste 600.000 de clienți, marcând o creștere de 26% față de anul precedent. A coordonat de asemenea lansarea unor campanii dedicate categoriilor de produse de uz zilnic, adaptându-se astfel la schimbările în obiceiurile de consum.

Mircea Tomescu a comentat: „Sunt bucuros să mă alătur unei organizații agile și inovatoare, cu o viziune concentrată pe soluții orientate către nevoile clienților. Cu valori și principii comune, sunt încrezător că vom dezvolta proiecte de impact în regiune.”Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria și Bulgaria, a adăugat: „Competențele unice ale lui Mircea sunt fundamentale pentru atingerea obiectivelor noastre regionale și suntem încântați să-l avem alături în această nouă etapă a evoluției eMAG.”

Înainte de a se alătura eMAG, Tomescu a jucat un rol transformativ în evoluția unor branduri locale și internaționale din diverse industrii, incluzând retailul, petrolul, FMCG, tehnologia și sectorul bancar. Experiența sa vastă și diversă îl poziționează ideal pentru a conduce eMAG spre noi orizonturi în cadrul pieței regionale de e-commerce.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×