În cadrul IAA Mobility din München Opel a dezvăluit noua sa emblemă „Blitz”, care va fi prezentă pe vehiculele de serie începând cu anul 2024. Celebrul logo care simbolizează un fulger încadrat într-un cerc a fost astfel reinterpretat de designerii mărcii și transformat, chiar simplificat. Compania intră astfel pe lunga listă a mărcilor auto care și-au schimba logo-ul în ultimii ani. Mai jos avem detalii.
Noul logo Open este alb, iar fulgerul care stă pe grila tuturor mașinilor este fragmentat. „Blitz-u” va rămâne încadrat într-un cerc care simbolizează o busolă, dar va fi format din două linii suprapuse care recreează un fulger. Reprezentanții companiei spune că este „emblema ideală pentru a simboliza abordarea Opel în era electromobilității”, aceștia referindu-se la fulger ca simbol al energiei electrice.
Open a prezentat în trecut și o grilă nouă numită „Visor”, o reinterpretare a vechilor grile, folosite în urmă cu un secol. Noul logo va fi amplasat pe această grilă. Florian Huettl, CEO Opel, a declarat:
„Blitz-ul nostru este mai relevant ca niciodată. Nu numai că simbolizează angajamentul nostru față de democratizarea inovației și mobilității, dar reflectă și dorința noastră de a deveni o marcă 100% electrică în Europa până în 2028. Începând cu acest an, vom avea 15 modele electrificate în gama noastră și putem spune cu mândrie că Opel este electric”
Designerul șef al Opel, Mark Adams, spune că noua emblemă este în conformitate cu abordarea de design a mărcii și anume „asertiv și ordonat”, „incisiv și puternic”, „progresiv și modern”.