Simultan cu lansarea serviciului premium de livrare intitulat Genius despre care v-am vorbit într-un articol dedicat aici, eMAG anunță astăzi detalii despre creșterile pe care platforma eMAG Marketplace le-a înregistrat în ultimul an. În cazul în care nu sunteți puși în temă, această platformă permite business-urilor să își vândă produsele direct pe site-ul eMAG, având astfel acces la o bază de date mai mare de clienți și de ajutor prin care își pot spori vânzările.
Suntem informați că eMAG Marketplace a atras în prezent peste 20.000 de IMM-uri care și-au dezvoltat afacerile accesând un nou canal de vânzare local și internațional. eMAG estimează că până la final de an vor fi 40.000 de selleri înscriși în această platformă în toate țările, vânzători care vor beneficia de investiții în tehnologie, dar și de programe de învățare și dezvoltare.
Aceste detalii au fost prezentate în cadrul celui mai mare eveniment de e-commerce din regiune și anume Seller's Day care a reunit peste 3000 de selleri din 25 industrii, cu o cifră de afaceri cumulată de 7 miliarde de euro. Suntem informați că eMAG Marketplace este și un ecosistem care susține dezvoltarea afacerilor și că numărul înscrierilor noi în platformă a crescut cu 40% în ultimele luni. Iată ce a spus CEO-ul eMAG Iulian Stanciu despre Marketplace:
"România are un potențial enorm de creștere economică, susținut prin dezvoltarea economiei digitale. Această componentă aduce valoare adăugată ridicată, are o dezvoltare importantă pe orizontală și construiește generația viitoare de antreprenori. Modelul de business Marketplace accelerează tot acest proces, dezvoltă antreprenorialul online și susține migrarea companiilor către economia digitală."
Totodată suntem informați că 38% din business-urile din eMAG Marketplace sunt fondate de antreprenori cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 ani, iar alți 36% dintre antreprenori au vârsta mai mică de 40 ani. Aceste companii din marketplace au angajat în medie 2 oameni care lucrează exclusiv pentru vânzările generate de platformă, ceea ce înseamnă peste 40.000 de oameni implicați în dezvoltarea canalului de vânzare.
Categoriile de produse cu cele mai mari creșteri în 2019 față de anul precedent au fost:
- Do it Yourself – creștere cu 76%
- Home & Deco – creștere cu 51%
- Fashion & Beauty – creștere cu 49%
- Sport & Outdoor – creștere cu 37%
Cât despre creșterile înregistrate de platformă în 2019, volumele au crescut cu 44% comparativ cu 2018. S-au achiziționat 13 milioane de produse din oferta sellerilor, fiind livrate peste 8 milioane de comenzi. De asemenea, vânzările generate de cei 2000 de producători, întreprinderi sociale și ONG-uri înscrise în programul Deschide România au crescut cu 20% în 2019 comparativ cu 2018.
La evenimenul Sellers’ Day, eMAG a premiat cei mai performanți parteneri cu premii totale de 186.000 euro:
- Campionul produselor noi: Prichindel
- Campionul livrarilor: Kiwi Line Concept
- Premiul activitate exemplară: Salamandra Kids
- Premiul Deschide România: Art Factory
- Cel mai mare număr de tutoriale eMAG Academy vizionate: Fortis Steel International
- Campionul progresului: Ada Concept Water
- Campionul stocurilor: Shakti Spa
Acest eveniment intitulat Seller's Day a pus accent și pe o extindere a sellerilor români în afara țării, prin integrarea lor în platformele eMAG Marketplace din regiune sau accesarea platformelor partenere Real.de (Germania), cDiscount (Franța), ePrice (Italia) prin intermediul International Marketplace Network.
Pentru mai multe detalii despre eMAG Marketplace puteți vizita pagina dedicată de aici!