Poșta Română face un pas uriaș spre digitalizare, anunțând un parteneriat cu UiPath, pentru o soluție de introducere date

3.203 ori
<b>Poșta Română face un pas uriaș spre digitalizare, anunțând un parteneriat cu UiPath, pentru o soluție de introducere date</b>Această final de lună aduce vești și de pe plan local, aici unde Poșta Română a anunțat un parteneriat important cu cei de la UiPath. Aflăm via Profit.ro faptul că această colaborare reprezintă un pas uriaș în digitalizarea operațiunilor

Această final de lună aduce vești și de pe plan local, aici unde Poșta Română a anunțat un parteneriat important cu cei de la UiPath. Aflăm via Profit.ro faptul că această colaborare reprezintă un pas uriaș în digitalizarea operațiunilor realizate de către operatorul naţional de servicii poştale, rodul înțelegerii fiind livrat sub forma unei soluții de eficientizare a procesului de introducere date.

Ce trebuie să știți despre UiPath în primul rând, este că aceasta este o companie cu origini în România, fiind fondată la noi în țară de către Daniel Dines și Marius Tîrcă, având sediul central în New York. Firma este una axată pe software și pe procesul de automatizare robotic (RPA), oferind soluții pentru automizarea de task-uri office repetitive precum este și introducerea de date.

Iată ce spune Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române:

”Am făcut împreună un pas important pentru dezvoltarea relației dintre instituțiile de stat din România și companiile inovatoare la nivel mondial. Am învățat unii de la ceilalți și ne dorim ca acesta să devină un exemplu de bune practici atât pentru companiile de stat, cât și pentru companiile private.”

De acum înainte Poșta Română va avea la dispoziție o soluție dezvoltată de UiPath prin care munca depusă în 8 ore, va fi transformată într-un proces care va dura doar 10 minute. Informațiile din documente care până acum erau introduse manual în aplicațiile Poștei în mai bine de 8 ore, în cadrul Biroului Trezorerie, se vor rezuma la numai 10 minute

Operatorul național de servicii poștale urmărește îmbunătățirea calității serviciilor sale prin această inițiativă care vine iată la scurt timp de la semnalarea unei probleme majore referitoare la pachete comandate din afara UE și blocate în depozite, informație pe care v-am comunicat-o aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×