Razer lansează ecosistemul WYVRN, o platformă AI dedicată dezvoltatorilor de jocuri; integrare directă în Unreal Engine și funcții pentru o imersiune totală în gaming

586 ori
<b>Razer lansează ecosistemul WYVRN, o platformă AI dedicată dezvoltatorilor de jocuri; integrare directă în Unreal Engine și funcții pentru o imersiune totală în gaming</b>Razer a prezentat oficial WYVRN, o suită de unelte bazate pe inteligență artificială, construită special pentru studiourile de jocuri care vor să-și ducă proiectele la un alt nivel în materie de viteză, optimizare și realism. Platforma vine cu o integrare

Razer a prezentat oficial WYVRN, o suită de unelte bazate pe inteligență artificială, construită special pentru studiourile de jocuri care vor să-și ducă proiectele la un alt nivel în materie de viteză, optimizare și realism. Platforma vine cu o integrare nativă în Unreal Engine 5.5, plus funcții avansate de imersiune vizuală, audio și tactilă.

Sistemul se sprijină pe patru tehnologii cheie: Razer AI Tools pentru automatizare inteligentă, Sensa HD Haptics pentru feedback tactil, noua generație de Razer Chroma RGB cu iluminare 3D volumetrică și THX Spatial Audio+ Game Plug-in pentru un sunet cinematic 3D. Pe scurt, Razer le oferă developerilor un kit complet cu care să reducă timpul de lucru și să crească semnificativ nivelul de imersiune în jocuri.

Razer AI Tools - asistent virtual și testare QA automatizată

Componenta de AI vine la pachet cu două tool-uri esențiale: Razer AI Game Copilot și Razer AI QA Copilot. Primul funcționează ca un antrenor virtual integrat în joc, oferind feedback în timp real și recomandări pentru jucători în orice scenariu, de la competiții PvP la campanii single-player.

Pe partea de testare, AI QA Copilot automatizează procesul de quality assurance, detectează rapid bug-uri, generează rapoarte detaliate și optimizează fluxul de lucru. Se integrează direct în Unreal și Unity, iar parteneriatul cu Side promite să accelereze testările la nivel global.

Sensa HD Haptics și Chroma RGB - senzații reale și lumină volumetrică

Un alt punct forte e colaborarea cu SimHub pentru integrarea Sensa HD Haptics în peste 90 de titluri de simulare, printre care și Assetto Corsa. Sistemul livrează un feedback haptic realist, care se va resimți pe echipamente precum Razer Freyja și Kraken V4 Pro. Începând cu 21 martie 2025, această tehnologie va putea fi testată în RazerStore Sensa Zones din întreaga lume.

Pe partea vizuală, Chroma RGB ajunge la o nouă generație capabilă să creeze efecte de lumină 3D volumetrice, complet reactive la acțiunile din joc. În paralel, THX Spatial Audio+ Game Plug-in aduce localizare audio 3D la nivel cinematografic, compatibilă cu standarde moderne, inclusiv IAMF.

Integrare completă în Unreal Engine și disponibilitate

Un avantaj major pentru studiourile de jocuri este faptul că WYVRN vine ca SDK integrat nativ în Unreal Engine 5.5. Asta înseamnă acces rapid la toate funcțiile direct din editor, fără să fie nevoie de codare avansată, ceea ce reduce semnificativ timpul de producție.

Platforma este deja activă pe www.wyvrn.com, unde dezvoltatorii pot consulta documentația oficială și accesa proiecte demonstrative. Razer oferă și programe de early access pentru partenerii selectați, iar interesul din industrie este deja mare - peste 55.000 de dezvoltatori folosesc SDK-urile companiei în acest moment.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×