RCS&RDS a adoptat formatul Dynamic Ad Insertion, realizat în colaborare cu Google; Transmisiunile live de pe site-urile Digi vor conține și reclame

3.954 ori
<b>RCS&RDS a adoptat formatul Dynamic Ad Insertion, realizat în colaborare cu Google; Transmisiunile live de pe site-urile Digi vor conține și reclame</b>Se pare că transmisiunile live de pe site-urile Digi (RCS&RDS) vor conține și reclame. Site-urile și aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online vor aborda un nou format, realizat în colaborare cu Google. Astfel, vom vedea reclape pe site

Transmisiunile live de pe site-urile Digi (RCS&RDS) vor conține și reclame. Site-urile și aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online vor aborda un nou format, realizat în colaborare cu Google. Astfel, vom vedea reclape pe site-ul televiziunii de știri și în clipurile video transmise în direct. Soluția este deja implementată pe site-ul Digi24.ro, iar acum urmează să fie implementată pe DigiSport. Avem mai multe detalii în rândurile de mai jos.

Noul format se numește Dynamic Ad Insertion (DAI), iar varianta desktop și mobile a site-ului Digi24.ro va permite difuzarea reclamelor video. Totodată, merită menționat că reclamele sunt targetate / personalizate pentru fiecare utilizator pentru întreg conținutul și pentru toate dispozitivele folosite. Noul format este disponibil pe digi24.ro și este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro, cât și în aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online.

RCS&RDS susține că există o cerere din ce în ce mai mare pentru conținutul publicitar relevant și personalizat. Valentin Știrbu, șeful Digital Media la RCS&RDS (Digi) a declarat:

„Suntem încântați că, prin acest prim pas comun cu partenerii de la Google, reconfirmăm viziunea inovatoare a tehnologiilor și soluțiilor adoptate de grupul DIGI. Mai mult, prin dezvoltarea acestei soluții cu ajutorul Digi Soft IT, arătăm încă o dată nivelul excepțional de profesionalism și experiență în digital transformation al echipelor noastre. Cele mai importante beneficii pe care le aduce formatul sunt atât pentru cei care comandă inserarea reclamelor, întrucât acestia se asigură de o targetare si raportare precise, specifice doar mediului online, dar și pentru utilizatorul final, care va beneficia de conținut personalizat si relevant”

Iată și avantajele brandurilor care utilizează noua tehnologie:

  • Își pot afișa mesajele publicitare în format video;
  • Beneficiază de monitorizare și rapoarte detaliate cu privire la campanie, specifice mediului online;
  • Au posibilitatea de a targeta utilizatorii în funcție de locație, de oră și de zi;
  • Oferă utilizatorilor clipuri fără întreruperi, crescând șansele ca aceștia să interacționeze cu materialul publicitar.

Se pare că site-ul de știri Digi24 a avut 11 milioane de vizitatori unici pe lună în acest an, generând în jur de 90 de milioane de vizualizări, potrivit unui studiu realizat de Transmedia. Digisport.ro a fost cel mai vizitat site dedicat sporturilor în 2020, cu peste 23 de milioane de accesări pe lună. 

Digi Online este platforma de streaming a grupului Digi care oferă clienților acces la conținut TV, știri, sport, divertisment, filme și seriale. Utilizatorii pot urmări peste 75 de canale difuzate de Digi TV, serviciul fiind disponibil gratuit clienților Digi Net și Digi TV.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×